• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Vickan tittar sömningt in... ska laga mat till karln och mig...men hjärnan går på lågvarv så jag var tvungen att kolla i kokboken = nätet... ha ha ha ha ha...

Rolig namndiskussion!! Pascal är ett förskräckligt namn, dessutom är det väl en måttenhet för något?!? I fysiken va?!? Skulle tvärvägra! Mina barn ska heta Lukas och Ebba.... så det så... om vi nu får några barn... sen tycker jag att Fanny är fint.. men det tycker inte min m2b.

• Sister of the Night

Jag tycker att Pascal är rätt OK... Men inget jag skulle välja själv!

Ja vickan, det är en ovanligt seg fredag även här *gäspar lite*

Hoppas på lite piggare tongångar i helgen va? :D

• viktualia

Frågade karln: Det finns ett mått på Hekto Pascal, mäter lufttrycket tex hur mycket luft som pumpas in i ett däck...

• Sister of the Night

MOAHAHAHAHAHAHA :D

Då kanske ungen blir av det mera "uppblåsta" slaget.... :D:D:D

*Sis är sååååå fyndig idag *

:D :D :D

• viktualia

*asgarv*

Omsan... du får nog ta ett snack med din karl!!!! Ha ha ha ha ha ha

jag måååååste gå till affärn... orkar inte.... 5 min prommisväg... hungrig... trött.. kom och mata mig...

• Sister of the Night

Jag veeeeeeet.

Jag har inte heller sådär vansinnigt lång väg till affären, men likförbaskat. Jag iiiiiiiids inte!

*och här kvalificerade sig visst Sis till ligan av Sveriges Lataste Slöhögar. SLS.
    För in i anteckningsblocket ;) :D*

• Sister of the Night

Glömde!

*skopar frenetiskt in mat i munnen på vickan* :D

• viktualia

SLS hedersmedlem Vickan sitter still i soffan... sitter jag riktigt still så känner jag inte att jag är kissnödig också... förresten regnar det ute. Buuuuuuuuu

• Sister of the Night

HAHAHAHAAAAA. Sådär är det i Sveriges absolut lataste klubb.

Välkommen :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......