• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Oms

Det låter _skitspännande!_ Och superjobbigt.... Båda delarna, faktiskt :)
    Men jag _tror_ inte att det är något jobb för mig. Men säker kan man ju aldrig vara. :D

Teletubbiemarkiegrrrrrl

"Sissisen"! :) :) :) *ler så att båda öronen ligger pyrt till*
    Det var sött, har ingen på BT kallat mig förr :)

vickelina

Ååååh, det låter så ohyggligt mysigt med bröllop inpå knutarna sådär. Verkligen häftigt! :) :) :_p (jag vill också.)

• Sister of the Night

Den där sista smilisen blev bra konstig, va.
    var det tänkt.

Sådärja ;) .D

• Sister of the Night

men hallå, strejkar smilisarna idag eller?

:) :D var det tänkt.

SÅ DÄR JA! *fnyser irriterat*

• Sister of the Night

Oh la la! *visslar*

Tips. (ett litet som jag själv tycker är sååå charmigt)

ta med lite av den vita sanden och några snäckskal om du hittar. Både coolt semesterminne och snyggt att ha på burk (om man är den pysselpilliga typen. Yes. Sister är! :))

• Telemarkgrrl

Ja, Sissisen, vad har du fått ditt nick ifrån egentligen? Du lär ju knappast vara nattsyster iallafall så mycket som du hänger här på dagarna.

Och Oms, vad kommer det namn egntligen?

*nyfiken i en strut i dag*

• viktualia

Sis! Vi har läckert svart lavasand från Etna från en tidigare resa... mysigt och häftigt!

• Telemarkgrrl

Oh najs!!! Vill också! Vi får bestämma en tid när du och nyblivna maken går och ställer er framför den där webkameran så att vi andra kan få se hur bra ni har det!

I helgen blir det städning och matlagning imorgon, min kusin och hans flickvän kommer på middag och på söndag blir det iiiiiingenting alls. Förutom möjligen disken då som kommer att vara kvar frän lördagkvällen. Uuuurrk.

• viktualia

jaa lite god mat och vin måste det ju bli i min värld också... förutom att fixa festprogram och vigselprogram och sånt.

måste ändå till systemet imorgon och lämna in en beställningslista!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......