• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Mina förmåner: Gratis kaffe, frukt och kakor. Inte gratis mjölk till kaffet = opraktiskt! Gratis lunchgympa i huset.

Arbetstid: Jag har något som heter förtroendearbetstid. Det betyder att jag ska göra mitt jobb, genomföra mina projekt innan en viss deadline. Hur många timmar jag lägger är mitt eget problem, oavsett om jag jobbar mer eller mindre än 40 h/vecka. Det ger en enorm frihet , ingen bryr sig om hur länge jag sitter på kontoret, när jag kommer och går - bara jag sköter det jag ska. Idag tänker jag tex gå hem tidigt!

JAPP!!! Imorgon är det EXAKT en vecka till bröllopet!!! Det känns HUR konstigt som helst! Verkligen!

Fnissande karlar - GISSA hur mycket min tequilastinkande karl fnissade inatt när han pratade om svensexan... say no more!

• Telemarkgrrl

Du Oms, är det mycket bedrägerier i branschen? Man får ju lätt intrycket av det så jag vet inte om jag skulle palla ett sånt där jobb om det är så. Jag skulle nog bli för cynisk och tro att alla försökte lura mig.

Fast det är klart, just när det gäller personskador så kanske det inte är så många arrangerar en bilolycka för att få ut pengar....

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Välkommen tillbaka Vickan! Visst har vi varit duktiga i din frånvaro! *nickar stolt till Omsan och Nenne och Sissisen*

• viktualia

ja ni har varit jätteduktiga! heja heja!

Men var är fruLlan.. tittade hon och maken för djupt ner i hålan igår eller vad hände?!? och VAR är JESSIE???

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

näääääää men hööööörniiii det är ju freeedag.. inte snöa in för mycket på försäkringsbedrägerier heller......

jag ska ju hem och partaja... ha ha ha... dvs tvätta kläder.. Ja och sen går resten av helgen till bröllopsjox - vad ska ni göra?!?!?

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......