• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Jag tänker alltid att vi ska göra matlådor och försöker göra lite extra mat på kvällen men min man har något genetiskt fel - han bara måste äta upp all mat som står på bordet. Kastrullerna måste vara tomma annars är man inte klar.

• Sister of the Night

nenne

Hm, kaffe och limpa.
    Det låter onekligen som att de försöker insistera på att ni ska stoppa i er kaffe med ostmacka till förmiddagsfikat.

(En av Sis´ älsklingsfikor)

• Telemarkgrrl

Men Nenne, var jobbar du egentligen?! 30 minuters lunchrast och ingenting i fikarummet, lilla lilla gumman!!

• Telemarkgrrl

Kaffe och ostlimpemackor till förmiddagsfikat, hahaha, dom måste vara i maskopi med din man, Nenne!!

• Sister of the Night

Tubbis

*asg*

Sådär är ju jag också! :D :D :D Kan inte låta bli att småäta upp tills allt smaskigt är slut...

• Sister of the Night

Värst vad stor ruta mitt inlägg fick...?

• nenne78

jag är en livegen slav i tryckeribranschen. Inga förmåner, OB-tillägg eller övertidsersättning. JO förresten, jag får bidrag till träningskort. Yei.

• nenne78

woah vickan, nu är det bara 1 vecka kvar för dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Spännande värre...

• Sister of the Night

nenne

Men, men... OB-tillägg måste du ju få!? (Om du jobbar övertid vill säga... :D)

viktualia

Va? har du bara EN vecka kvar nu? *Sis börjar nynna högt och ljudligt*
    A-a-a-aaaaaavundsjuk, jag blir så aaaavundsjuk...*

;) :)

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......