• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fniss... näee det tror jag inte.. han är bara väldigt snäll och förstående... ha ha ha ha...

fyyyyy vad ruttet det är med kraschmage och frysfaktor för mycket... jag vill inte bli sjuk på riktigt.. ska ju gifta mig snart... bläääää .... jag vill åka hem och kramas med min karl... men det är ju som ni vet omöjligt av flera orsaker...

• Sister of the Night

:( Nu väcker du mitt medlidande!
    Det låter inget vidare. Gifter du dig väldigt snart? jag hoppas verkligen att du inte blir sjuk till bröllopet :( :( :(

Själv är jag vansinnigt larvig med fisandet, för när jag lägger mina smygrökare så kan jag inte låta bli att börja fnittra också. Det uppstår lätt en rätt fånig situation, faktiskt:

Sis: "phhhfffffuuuuiiiiiihhhh....!"
    *Sis stirrar mycket målmedvetet in i TV-rutan (eller vad det nu kan vara för tillfället), så målmedvetet att fästisen blixtsnabbt (vesslepåbrået, du vet;)) anar oråd.
    _Starka_ oråd!

Sis: "pppfffffhhhhiiihihiiihhhiihihiii...!"

Misstänksamma Fästisen: "Vad är det...?"

Sis: "fnihihihihihihhahamoaHAHAHAHAHAHA!!!"
    (vid det här laget pionröd av återhållet fnissande)

Fästisen: "Men va f....!??!! Uuuuhhhh!" *grimaserar* "kan du inte hålla igen med smygfisarna...!?!?" *viftar vilt med handen framför näsan*

Sis: *kvider av skrattanfall*

Ungefär så. Barnsligt? Oh yes, jag vet.
    Nåt jag tänker sluta garva åt?

Åh, no no!!! :D :D :D

• Zozo

Haha.. nu har min mage ocksa kaputterat.. intressant va? Na, manne man vara allergisk mot godis kanske? Eller mot jobb?

• Sister of the Night

*släpper ut lite gaser i rymden*

Jag har en vag idé om att man blir däsigare i kaggen om man plockar i sig för mycket av "det goda"...

Vi är visst "förprogrammerade" att gilla sött och fett, men det är ju inga direkta svårigheter att få tag på idag (hallå Konsum eller närmaste kiosk) så vår gamla programmering är ingen hit längre.

Tänk vad förnämligt det vore om vi i ett nafs omprogrammerades att bara äääälska fibrer, grovt mörkt barkigt bröd, råa grönsaker (jovars) och så vidare...

• Zozo

tänk morot, tänk morot, tänk knaaaaprig morot *intalar sig zozo medans hon slänger glupska blickar pa kakpaketet*

• Zozo

Nu var man ensam.. pompom pompom..

tiddelipom!

Jag är en häxa med väldigt liiiten hjärna.. tiddelipom som vill äta inte honing, men väl godis.. tiddelipom!

• viktualia

Sis - fnitter!!! min karl hostar besvärat när jag har pruttat... eller ser bara plågad ut.. men det fånigaste är när HAN äntligen släpper en ljudlig fis... händer kanske 1 gång på 300 mina.. då TJUTER jag triumferande: Du pruttade! Du pruttade!!!! varvid han bara skakar på huvudet... ha ha ha ha

Troligen två timmar kvar att arbeta... livet är hårt... det kommer att ha blivit ett 10 timmars pass i så fall idag... urk! tur att ni finns!

• viktualia

näpp tidelipom Zozo är inte ensam tidelipim, Vickan kämpar tappert tidelipom..

receptet i den andra tråden har jag f ö sett förrut.. men det passade ju SÄRDELES bra här i all hysteri!!!

• Telemarkgrrl

Nu är jag äntligen hemma, vilken dag. Ska snart gå och lägga mig och tycka synd om mig själv. Är bara tvungen att berätta om den lilla lilla godispåse som fick följa med mig hem - mörkchokladdoppade Ahlgrens bilar! Oooiiihhhhh, vad gott, den tog nästan slut bara på vägen från Ica och hem!! Omsisens kikärtor kan slänga sig i väggen!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......