• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

gumpa på vickan

usch vad trist med gympa. Tänk att jag är så emot fysisk aktivitet... ja förutom ridning då då men det är ju en hobby. och nu snackar jag om ridning både på make och kuse
    båda är väldigt kul

fast häst är roligare att hoppa och lite lättare att få på tygeln än maken ah ha ha

ja där spårade tanten ut med sina intresseb igenb... det var bara ett av som som saknades,,, ja rätt gissat, det flytande.
    Usch jag vill inte jobba....

• nu är jag fruL

alltså sis:
    antingen är du me förvirrad än jag.. eller så är bara jag lite off... men jag fattade inte ett jota av ditt senaste inlägg

• Sister of the Night

viktualia

Tssss... *skruvar sig generat och kikar fram bakom luggen med ett förläget leende*

Hm, kiosk och restaurang lät ungefär som något jag skulle behöva nu. OK, ha det så kul på gympan då:)

PS. Det där lät som ett ställe man kunde bo på... "Allt-i-ett", liksom! DS.

• nenne78

men shit hur hinner ni skriva allt? HAHAH!
    Nu ska vi inte bli alltför patriotiska, men Dalarna är ju alltid Dalarna. SKYNDA SKYNDA! 7 NYCKLAR!!! Ni hör, kan man vara annat än glad häruppe??

• nenne78

apropå what???!

jajaj. jag paassar ju bra in här

• nu är jag fruL

nenne: Kul att en kulla gillar gunde. maken min är mas och han och hans mas kompisar är inte SÅ begiestrade av gunde och den bild som getts av dalarna och masar i media.

själv älskar jag dalarna och dialekten. Har dock lite svårt för gammaldags leksandsmål som jag knappt fattar. men det låter coolt.

Å andra sidan fattar jag ju inte skånska heller...

viktigt inlägg va!?! ja som ni ser, jag har INGEN lust att jobba...

• Sister of the Night

Kodnyckel:

(Alla hemliga agenter har en sån;))

viktualia skrev att man aldrig är ifred i den här tråden! Och det lät ju trevligt :)

Sen följde ett något märkligt resonemang om huruvida jag hinner sända mina kinlägg i vettig tid eller inte.
    Resonemanget fördes tillsammans med mig själv och jag kom överens om att jag är närmast obotligt sen med mina inlägg (kommer i regel ca fjorton sidor efter att inlägget de relaterade till dök upp)

Därav tanken med "sen med inlämnandet av manus"!

Fast egentligen har du rätt - jag _är_ rätt virrig :D

• Zozo

Ni är ju inte kloka nan av er! Och det är en komplimang!
    Nu ska jag ut och jaga godiiiiis!

• nu är jag fruL

sis: helt okej. Du har hamnat i rätt gäng. Det brukar knappt finnas någon röd tråd eller vett här inne men mycket förvirring. Så jag förstår egentligen inte varför jag reagerade över att jkag inte fattade..

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......