• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Ni får ha precis vilka färger ni vill! Fast ni kan väl se till att pom-pommarna matchar tubbiesdräkterna?! Det är sååååå fult med gula pompommar till röd dräkt tilll exempel.

Jag förstår inte varför ni så gärna vill vara tanter?! Allt det där med att skälla på småbarn, tränga sig före i köer, dricka sprit på vardagskvällar och sparka små hundar i rumpan kan man ju lika gärna göra om man är bitch. Och det är jag.

• viktualia

Oms - Jaaaaa!!! Jag har ett förslag: Vi placerar din dotter hos en supernanny (kan ju fråga ministrarna hur man rekryterar sådana) och sen sätter vi oss på nåt lämpligt hak och dricker vin och fnittrar... då slipper jag oroa mig över svensexor och hemska redovisningar av projekt tidigt fredag morgon. FruLlan skulle säkert hängt på om inte hålan och maken hägrade... men Telstubben - du är väl på?!? Omsan och jag är vråltrevliga!!

Förresten - Var är Jessie?!? Inget livstecken från norr idag?

Och Sis - du får vara med om du vill... men du är ju så hemlig med var du bor... så då är det inte gott att veta om du har nära till Sthlms mysiga vattenhål eller inte?!?

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Näh! Jag ska vara en bitchig tant (eller tantig bitch?). Sa det sa!

Oh ja! Sag en jättefin vaning pa nätet igar, med pool i huset.. bara 2500 euro i manaden! Vafafaaan! Jag skulle inte ^KÖPA poolen heller!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

zozo - shit vilken hyra!!!! riktigt galet... fast det beror förstås på hur hyran står i relation till inkomsten.. och Luxemburgs lönenivåer hör inte till mina specialområden direkt...

tant eller inte... FruLlans punschveranda blir en trevlig samlingsplats! själv inviterar jag till kakätning i mitt lusthus med inkvartering på mitt pensionat som jag ska äga när jag blir stor

• Zozo

Omsan.. ja Paris är inte billigt direkt, a andra sidan är skatterna lägre... Jag bor i en av förstäderna (en av de trevligare) och var lägenhet är idag värd strax över 150 000 euro (2/3a på 56m² boyta). A andra sidan sa är det väldigt förmanligt att köpa en lägenhet i Frankrike - inget trams med hyror och sadant efterat (typ insats)
    Hyra för samma lägenhet? Uh.. typ 800 euro i manaden kanske? Eller mer.
    Inne i Paris ligger det högre.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......