• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

och nu har verkligen HELA skaran dragit... snyft...

tur att min bästis ringde och pladdrade lite strunt precis! skönt att prata med henne om ditt och datt och att jag har så svårt att låta bli att grubbla över svensexan. hon är så himla BRAAAAAAA! *mys*

annars jobbar jag flitigt som få! vad gör ni?

• Telemarkgrrl

Baah, jag försöker jobba lite trots värsta huvudvärken. Men jag vill så gärna vara kvar till vår VDs stormöte i eftermiddag när vi ska få veta mer om uppsägningarna. Man är ju lite nyfiken. Fast helst av allt vill jag hem till sängen och tycka synd om mig själv.

Vickan - jag är preciiiiiiiiis som du, vet jag att maken ska komma hem så kan jag inte sova innan han kommer.

• Sister of the Night

*svänger in igen*

Aha! jag trodde alla gett upp för dagen nu...

Telemarkgrrrl

Jag tycker _verkligen_ synd om dig! :( Huvudvärk rockar, -som tidigare nämnts- ingen jäkla stans.

vickan

Och jag grubblar på vilka goda gärningar som ligger och väntar på att utföras... :)

• viktualia

synd att höra att du är med i min klubb Telestubben.... vi som inte sover när herrarna är på vift.... Opraktiskt!!!

Goda gärningar?!??!?! Håller du på med sånt?? Själv gör jag grymma analyser av enkätmaterial....

• Sister of the Night

En och annan vänlig gärning har väl råkat passera genom elakingfiltret ;) :) :D

Att göra nåt snällt är lite som balsam för själen... man blir glad av det! (kanske är den där omtalade schyssta karman som sprider sig, vad vet jag )

• viktualia

själv har jag drabbats av två typiska vickanåkommor... jag börjar frysa hysteriskt efter att ha tränat och dessutom har min mage kraschat för vilken gång i ordning... *gnöööööööl*

• Sister of the Night

Attan vad du är duktig som ids träna.

Själv är jag lat som synden just nu. Gör ingenting utöver vad jag måste...

Krånglande mage är jag bekant med. Riktigt tråkig åkomma faktiskt, i synnerhet om man får magknip också (och så har vi ju den ultimata höjdaren: när man lägger av små ljumma doftande brakare i smyg, som stiger likt ett moln av sumpgas kring hela ens person... lagom till att kollegan dyker upp bakom axeln och ber om hjälp med nåt.
    Med ett förfärat uttryck i ögonen, helt plötsligt).

• viktualia

Sis - helt på pricken! Precis så är det! Sumpgas var ordet sa Bull! Som tur är så har jag ett ytterst tålig rumskompis som väldigt sällan gnäller på pruttlukten!!!

• Sister of the Night

Din rumskompis kanske saknar luktsinne? :) :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......