• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

pip på er!

han kom vid halv två. jag har alltså sovit tre timmar sammanhängande sömn inatt. och alldeles strax ska jag dra iväg på ett väldigt seriöst kundmöte. i sista stund innan jag gick ut genom dörren kom jag på detta, och höjde nivån på klädkoden lite.... ujujuj...

vill bara HEM och SOVA... har träningsvärk och näääääe.. Jaja, på med lite läppglans eller vad jag nu kan hitta i väskan, sup lite kaffe Vickan och dra på möte sen! Se så! Hopp och lek!

• Sister of the Night

Åh fyyyyyy vad jobbigt! :(

Usch. Sömnbrist som är så jobbigt.
    Och så måsta sitta och se alert ut inför kunden, samt koppla vad densamme pratar om... :D *puh!* *skickar lite medlidande samt Dextrosoltabletter och en liter Red Bull*

Tänk "freeeedag".

Då kanske det blir lite lättare. Och så slöar d intensivt hela helgen... Så du kommer ikapp. :)

• nenne78

god morgon ladies!
    *gör ett lamt försök att verka alert*

Äntligen fredag. Fy FAN vad skönt! Drömde att jag skrev en massa fula ord på BT och funderade om det verkligen slank igenom filtret... Måste gå på avvänjning i helgen tror jag.

• viktualia

Tack Sis! *packar genast ner druvsockertabletterna*
    Jag ska inte bara vara alert, jag ska försvara mig också.. håhåjaja... Men jag hoppas att jag inte hinner bli så sömning.... det brukar komma lite senare sådana här dagar och mötet börjar 9.

I´ll be back - dags att åka lokaltrafik till kundmonstret!!!!

• Sister of the Night

God morgon nenne :)

Hihihi, undrar om man åker dit för uppvigling och blir bannad om man drar igång en kampanj där alla i tråden skriver så mycket fula ord seom de någonsin orkar -ett i varje inlägg- bara för att se vilka som går igenom? :D :D :D

Jag har funderat på en del ord som folk använder * i, men som enligt mig faktiskt inte är "fula".
    Är de bara missriktat finkänsliga, eller rädda att hela inlägget ska fastna...? :D

• Sister of the Night

vickan

Kundmonstret? Försvara dig?!

Call Ghostbusters!!!!!!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

marshmallowman! Kom tillbaka - allt är förlåtet!

• Sister of the Night

Godmorgon Oms :)

Fika... Som låter så gott.
    *börjar raskt fantisera rätt vilt om varma kanelbullar och kaffe med en slurk grädde i*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......