• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Wow, och jag som tyckte att jag hade det bra!! (Förutom det där med maten då) Nu är jag också avis, Oms!!

• nenne78

men, flickor, låt oss inte nedslås av vår arbetssituation, det är ju trots allt FREDAG!

Ikväll ska det mysas!

• Sister of the Night

nenne

Fredag? Mysas?
    Kan du fethaja! :D :D :D

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • nenne78

hmmm. Tufft jobb Oms!

jag jobbar bara med papper, men vissa kunder tar det på så stort allvar att deras visitkort kommer 6 dagar efter beställning istället för 4 som utlovat och då går Världen under!!! Ibland måste jag tänka efter att det trots allt inte är liv jag har hand om. Gör jag fel kostar det lite pengar och några träd, men gör min kompis fel som är sjuksyrra dör någon.

Perspektiv på tillvaron

• Sister of the Night

Det låter som att du får ligga i för pengarna. Och det är ju som det brukar vara, inget är gratis.

Det där med att vara saklig och se på skaderegleringen medan den drabbade är känslomässigt sönderslagen... :( :( :( *usch, nu slog min ibland nästan jobbigt empatiska sida till igen*
    kan förstå att det är jobbigt som sjutton.

Inte undra på att ni får förmåner!
    Med rätta.
    Jag menar, att arbeta inom något industrirelaterat tvingar en ju inte att ta beslut som rör människors känslor.

• nenne78

Sis
    myspys utan frys och tänt lys(e) ger rys och kanske ett plys (+) som om några månader blir en pys som gör att man måste sys.

nä, gud va dåligt.

• Sister of the Night

nenne

*Sis nickar med eftertryck och kan bara instämma*

Perspektiv!!!

• Sister of the Night

Alltså...
    vad var det där sista om, Nenne? :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......