• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

fiiiiiiikaaaaaaaaaaaaa

*sansar fredagsdansen*

• Meddelande borttaget
  • nenne78

jag har alltid matlåda, så idag blir det thaifiskgryta med räkor och basmatiris (har skippat råriset ett tag). Jag har bara 1/2-timmes lunch så jag hinenr inte iväg till någon restaurang. Ekonomiskt men inte alltid så kul.

• Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

I fikarummet: en läskautomat.... *skrattar lite uppgivet*

Lösningen heter oftast matlåda.

Fast just nu sitter jag och mumsar smörgås med champinjonmjukost på tub allt vad jag orkar :D
    med kaffe, aaaaah! ;) :)

Om jag hade ätit kött så hade jag säkert testat den där fläskgrejen med tomatörtsås.
    Det hade säkert slunkit ner :)

• Telemarkgrrl

Morrn morrn tjejer!

I vårt fikarum har vi kaffe och sånt där i maskin, gratis småkakor och skorpor, plus frukt som kostar pengar (lite sned prioriteringa va?).

Men idag sitter jag hemma så då blir det te och mörkchokladdoppade bilar (hahaha, jag åt inte upp allihopa igår!) och till lunch .... hmm... med tanke på att vi lyckats undvika att handla på hela veckan så blir det väl typ en tomat, ett ägg och gammal köttfärssås från frysen.

Men det är ju freeeeeeeedag!!!!! *hoppar runt som en galning i vardagsrummet*

• Sister of the Night

Godmorgon Teletubbie :)

Liiiiiite rubbad prioritering, haha! jag som trodde att arbetsplatsernas planerare ville puffa för friskare arbetare? :D

*nu har mackorna hittat ner i bukregioenen, så nu sprang den sista chokladbiten efter för att kolla vart de tog vägen*

• Telemarkgrrl

Just det, lunchrestauranger... Vi har en frys på jobbet där vi kan ta Findusfryslådor mot löneavdrag och sen en bit bort på gatan en lunchrestaurang som gör okej mat men som alltiiiiiid kryddar likadant. Hur KAN man få skomakarlåda att smaka likadant som kycklingspett med jordnötssås??

• nenne78

vadå, ska det finnas nåt i fikarummet.
    Kaffe (och det dricker jag inte ens).
    limpa på morgonen (men man får ha eget pålägg).

• Sister of the Night

Hihi, med lite såsig inställning till kökskonstens alla officiella hemligheter kan man nog lyckas totalpaja det mesta :D :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......