• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

Haha, NUUUU fattar jag! :D :D :D

jag var så inne i Oms arbete (och att känna mig ledsen å alla drabbades vägnar som råkat ut för något hemskt och hamnar som "klienter" på hennes jobb) att jag inte riktigt var med där...! ;) :D

• nenne78

Sis
    det var ett svar på ditt inlägg:

nenne

Fredag? Mysas?
    Kan du fethaja!

hahaha!

• nenne78

jag vet, det kom lite otajmat.

• Sister of the Night

*Sis´ser sitt inlägg*
    Det där såg tokigt ut i tryck.

jag menar givetvis inte att det är något som helst skojigt med folk som varit med om trauman...

Men ni förstod nog

• Telemarkgrrl

Här blir det nog inget fredagsmys. Maken var ute med jobbet och slog runt igår, kom hem kl två och luktade som den där sulfitfabriken i Gävle som vi pratade om häromdagen. Sen låg han och fnissade och pratade till klockan kvart i tre. Berättade allt som hade hänt minst tre gånger. Min gissning är att vi båda kommer att somna i soffan ikväll ca kl 20.20 efter en god middag och ett litet glas rött. Fast det är ju fredagsmys det också!

• Sister of the Night

Usch vad jag krånglar till allt när jag ska försöka vara extra tydlig.... aaaaaaah!!! *Sis springer runt och slår sig för kinderna över sin vimsighet, följt av de karakteristiska Dobby-dunkningarna*

• Sister of the Night

Telemarktubbigrrrrrlisen

Det låter faktiskt som väldigt mycket fredagsmys.

Och en fånfnittrande karl i sängen låter faktiskt lite småcharmigt, det med :)

Min är så söt när han fnissar

• Meddelande borttaget
  • nenne78

jag gillar också fnissande karlar! *weeeeeeh*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......