• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

här sitter vickan.. fortfarande på jobbet.. ingen rapport om karln mitt i svensexa.. bara en massa jobb och pladder... ska jag hinna innan nästa buss eller blir det ännu en timme här?!? - det är frågan!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

himla skönt att veta att det är många fler som är drabbade av samma åkomma... jag lär väl rapportera förr eller senare.

• viktualia

min blivande svåger ringde nyss från svensexan... de har relaxat, spelat bowling och ska äta/dricka lite. Leverans av prinsen hem blir vid midnatt.

fy fnnnnnnnnnnnnnnnnnnn vad avis jag är... här har jag suttit på jobbet och möglat och FORTFARANDE inte kommit iväg till bussen... den går om en halvtimme... *frustrerad*

• Meddelande borttaget
  • viktualia

har diskat, dammsugigt, jobbat 11 timmar och är grymt avis på nån annan som fick relaxa.. men så går det när man tackar nej till möhippa.

• Sister of the Night

God morgon ladies :)

Zozo

*funderar på om det skulle kunna funka*
    Okej: MOROOOOT!!! MOORRRROOOOOOOT!!!!
    *sneglar på chokladkakan på skrivbordet och inväntar resultat*

Vickan

Hahahahaha :D Du och din svensexande karl är ju _precis_ lika galna som vi är! :D :D :D
    Fästisens pruttar har, mycket riktigt, en tendens att få huset att skaka p¨å ett sätt som mina aldrig riktigt kommer upp i.

Vi snackar decibelnivå...! :D

Men som jag nämnde, jag stsar ju på att förtära stället med giftgas istället :D :D :D

(Och givetvis är jag inte sen att informera fästisen om vad han nyss lagt av.
    I den fullständigt horribla inbillningen att han skulla ha kunnat missa saken själv, hehehehe :D)

• Sister of the Night

Oms

Mmmmm... Kladdkaka! (Sis ser ungefär ut som Homer Simpson när han dreglar och säger "ddddddooouuughnuuuuuuut.......ggglllllrrrrr"

Promenad oi höstmyst lät riktigt härligt ju :)
    Om du inte vill promenera så kanske det finns chans att delta i dotterns gymnastikgrupp? :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......