• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Sis: Dags för ny lektion i trådhistoria:

Telestubben/teletubbies är en knasigt smeknamn på fru Telemarkgrrrl här i tråden.

Pompomhistorien inleddes när jag var lagom döskraj över att hålla ett föredag på en viktig konferens i Norge för några veckor sedan. Sen dess är PomPomande en jättebra metod för att stötta varandra i läbbiga stunder. Och Telemarkgrrl ska tydligen på jobbintervju på torsdag.

(Hm... HUR i hela friden lyckades vi bli så är galet interna... *asgarv*)

Och Sis - jag tolkar det som att du har långt till Sthlms mysiga vattenhål... stackars du också! (för min del är det 25 mil men jag åker så gärna... )

• Sister of the Night

viktualia

Men milde tid.

Sån där kan jag också vara! Fast mest för att det är trevligt att träffas innan jag somnar...
    Kontrollbehov har jag också. Ojojoj :D
    men inte så att jag river i hans fickor eller nåt sånt
    Mera så att jag "mammar" honom (hans uttryck *rodna lättsamt* och vill mer än gärna trycka i honom vitaminer, avråda honom från jätteonyttig mat ("nej Älskling, korv med bröd tre dagar på raken är INTE mat du står dig på") (säger kakmonstret :D :D :D) och så vidare *petar glorian tillrätta... hehehe*

• viktualia

som tur är så stannar mitt kontrollbehov vid det där med usel sömn. jag är inte svartsjuk utan bara orolig. det handlar inte om att jag tror att han ska rymma från mig, utan att nåt ska hända honom.

märkligt nog kan jag hitta på de mesta galna saker själv och aldrig vara speciellt rädd å egna vägnar.. hm... var det NÅN som påstod att vi människor är rationella?!?

• Sister of the Night

Njaaaa.... *drar lite på det; är man hemlig i en klass fullt jämförbar med den Mycket Superhemliga Agenter, MSA (härmed myntat uttryck; lägg till i samlingarna) brukar tillhöra, så är man...*

_Ganska_ långt. Inte super-superlångt. men tillräckligt *gruffar*

• Sister of the Night

Äh-hrm. *hostar diskret bakom handen' :)

Då är inte jag heller särskilt rationell... :D :D :D
    Jag oroar mig för i princip... allt, tror jag !

• Sister of the Night

Tack för lektionen förresten :)

*Sis suger i sig kunskap som ett läskpapper*

• Sister of the Night

Zozo

Är du kvar eller har du lyckats slita dig nu...? :D

• nu är jag fruL

men hallå

här lämnar man er en kort liten stund och så kommer man tillbaka och vad har hänt??? Jo ni har hunnit med tokigt många inlägg...
    En liten fråga bara...
    jobbar ni aldrig

ha ha ha ska JAG säga
    största BT listen av alla eller ni är galna ni med...

oms: en liten tillrättavisning. TANT har INGET med ålder att göra i detta fall. Tant är ett själsligt tillstånd som jag ser som något oerhört positivt. Det handlar om att vara den man är... äsch skit samma
    MEN man kan vara ålderstant också. men det viktigaste är att det är SKÖNT att vara tant. Super
    och coool,

ja ja ja jag vet att jag har svårt att beskriva min besatthet av att vara tant och få ha veranda. MEN det är en positiv framtidsdröm.

zozo: är dui inte klok
    varför vill du inte bli lyxhustru????? Min dröm

suck...

sliter som besatt på jobbet

sis: i vilken landsända bor du japp jag ÄR en snokis utan like

• Sister of the Night

Du? snokig? :) du skämtar va? :D

OK, en kaka till:
    I någon av de två nedre tredjedelarna av landet :D *sug på den du ;)*

• Zozo

Näh, jag läser i smyg..som hemlig agent... men jag han skriva en tio rader pa min presentation! wow liksom...

Frullan.. Näh, riktigt klok e jag inte, men det trodde jag du viste vi det här laget!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......