• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

OH! Och jag är i den sista nederdelen av landet, under bältet liksom.. passar mig utmärkt... eller, jag är där imorgon atminstone!

• Sister of the Night

*Sveper fram i en tät dimma av mystik* :D

Under bältet... *fniss!* :)

• viktualia

mina taskiga kollegor bangar från lunchgympan... fy fn... det betyder att jag får äta lunch ensam sen... stackars mig... blurk.. men jag är så ledbruten i kroppen att jag bara MÅSTE gympa... snyft...

Sis - tack för stöttningen! Skönt att höra att andra oroa sig också!

• nenne78

aldrig söder om dalälven är mitt motto. Inte för att jag har en aning om vad ni pratar om, zozo och SotN, men kände att det passade in bra.

HALLÅÅÅÅÅ alla BTvänner! Här regnar det och min brudklänning hänger inom synhåll (dock i en plastgarderob) för att lämnas in på kemtvätt, så jag solar mig i glansen!

Grått och trist och MÖRKT så jag längtar efter snön! Vill också bo där jessie bor!

• viktualia

du ser Sis.. här får man inte vara ifred.. ha ha ha...

trevligt med nennebesök!!!

• Zozo

Aldrig norr om trädgränsen är mitt motto, nenne. (Dvs norr om Ljungby...)

• Sister of the Night

Taskigt.
    Men tänk då vilken jävlaranamma _du_ måste ha som fixar den ändå!! _Fast_ du känner dig ledbruten och jäklig! :) *det blir en liten PomPom här med minsann*
    *vifta vifta*

Det är faktiskt skönt att höra att det finns fler som är lite irrationellt oroade, sådär. Fast det känns lite fånigt ibland :):D

• nu är jag fruL

tjena nenne jasså du vill liksom lappen jessie åka rensläde till jobbet din gamla bäver

aldrig söder om dalen eller vad sa du
    hoppsan det trodde jag i ditt fall skulle vara tvärtom

zozo: klart att jag redan visste att du inte är klok det är ju därför jag gillar dig jöööö jag kan liksom förstå?! dig. Hur mycket en häx-puck-tant-snokis-apa som jag nu KAN förstå andra...

ahhhhhhhhhhhh nu är jag MÄTT
    mmmmmmmmmmmmmmmmmm mat är GOTT

mmmmm längtar till klockan 6 för då får jag...6

• viktualia

tack sis!!!!!! du är verkligen snäll du!!!

ska strax dra mig mot gympahallen.. japp.. jag jobbar i ett allaktivitetshus med kiosk,restaurang, gympahall, konsertsal och bibliotek.. hi hi!

skriv skojiga saker så hörs vi efter gumpingen!

• Sister of the Night

Hihi, återigen sådär sanslöst sen med inlämningen av mitt "manus"... ;)

Nä, det verkar så. Trevligt!

*vinkar med näsduken*
    Hej Nenne! :)
    Jo, men det lät bra. Inte för att jag fattade så mycket av det, men det gör bara det hela så mycket mera spännande ;) :D :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......