• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

Apselut!!! Var och när ska jag pompoma?!?!

Telestubben... jag hejar på dig!!!!

• Zozo

God morgon? Vem faaan har sagt att det är en good morgon? *zozo har fortfarande inte vaknat efter 2 liter kaffe och är fortfarande sur för att maken kom hem fran Luxemburg och SOMNADE när zozo inte alls ville sova*

Frullan: Jo, jag vet inte HUR det har gatt till men jag har väldigt underliga o-alkoholiserade vänner, som inte tycker om spriit av ngt slag! Konstiga filurer! Men det är väl för att de är fransyskor.. eller sa har de inte upptäckt världens goda sidor.. men a andra sidan, da blir det mer champagne över till mig! (Förresten har vi EN flaska bröllopschampagne kvar i kylen)

Maken kom fö fran Luxemburg igar och jo, nu lutar det at att vi hamnar där! Och det snart! Hjälp.. jag vill inte vara lyxhustru sa nu maste jag hitta jobb där! Eller ja, vi har TVA fesna veckor pa oss att bestämma oss...

Öh Vickan.. vi SKANSKA polare säger inte "fussigt" (eller fossit som det väl ska uttalas i Skane).. det later mer som nan 08-iansk anglicism...

Jag haller just pa att läsa "Timmarna" (den sista boken i säcken mamma hade med sig fran Sverige).. Jag sag filmen och förstod inte ett jota och jag blir inte mycket klokare pa boken. Jag kan inte ens bestämma mig för om jag tycker OM den eller inte. Den är lite lätt deprimerande.. Simone de Beauvoir är intressant om än inte pssionerande läsning. Tyckte att Sartre hade intressanta saker att komma med även om han verkade vara en riktig knöl..

• Sister of the Night

vickan

Vad handlar den om då...? *nyfiken*

Telemarkgrrrl

*Kaskader av Pom-Pomflashande var det här!* :)
    Kan bara beklaga huvudvärken.
    Huvudvärk rockar inte nån jäkla stans faktiskt. :(

• Zozo

Och sen har jag lyckats smälla en STOR blabärsmuffins fran Starbucks redan pa morgonen.. sa nu kan jag med gott samvete trycka i mig allt möjligt godis under dagen...

• Zozo

Tele: NÄR ska det pompomas och var? Jag är ju i Sverige sa nu jäklar!

• Sister of the Night

God (nåja :D) morgon Zozo!

Grattis, du har listat ut vad "fussigt" har sin grund i. *fanfar igen*

Faktum är att karln i boken är det lataste jag någonsin hört talas om. Frun masserar, pressar fruktjuice, städar, fixar cousy-candlemiddagrar och allt annat möjligt (och omöjligt med).
    Medan mannen grymtar och förklarar att han inte ids göra nåt av allt detta, för det är "fussigt"....
    *hugaligen *
    Det konstiga i kråklåten är ju att frun faktiskt går med på detta...

• Sister of the Night

Blåbärsmuffin...! *stönar avundsjukt*

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeejsan tramsmajor

jag har faktiskt jobbat i flera timmar men INTE varit inne på BT.
    vad är det som jhåller på att hända
    är jag sjuk månne
    fy det måste vara allvarligt
    ELLER
    så håller jag bara på att gå under av arbete

MEN i kväll kommer maken till vildmarken och då ska sexas och stånkas ocg dricka sprit och kolla vad hålan har att uppbringa
    alltså både hålan jag är i och... näe snuskiga tankar så här tidigt ...
    men jag är helt enkelt en sånm sort

sister: du verkar passa bra in här, mycket bra pladder på dig gillade utläggningen om grannar och skrika på tonåringar. helt i min aggrotant linje

vickan: BRA jobbat med att knipa IMPAD vet ju som sagt hur mycket du liksom mig gillar att prata

Tjohooooo annnars då!

sister: hördedu vad hemlig du var om bostadsort då
    du slår ju nästan vickan... som inte var hemlig så hiiiimla länge... eller det var du ju!

• Telemarkgrrl

Åh, men ni är ju för söta, små pussgurkor!!!

Nästa torsdag kl 7.30 på Mosebacke torg blir alldeles perfekt!! Liiiiiite tidigt, men jag litar på er tjejer!

• Zozo

Och förresten *inspirerad av sister* ska jag sitta i min gungstol och säga saker som "dagens ungdom" och "det var minsann bättre förr"... och ondgöra mig över andra tanters klädsel!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......