• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Omsan: det ska klart vara gula, gröna och röda dräkter med antenner pa!!! (Är det BARA jag som aldrig förstatt vitsen med dessa teletubbies???)

• Zozo

HADE fussigt varit skanske ta skulle det väl haft nagot med fötter (fossar) att göra... och det hade det uppenbarligen inte. Därför har Lingvisten Arne (alias Zozo) beslutat att det är en ytländsk nymodighet!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Telestubben!!! Mosebacke på torsdag, noterat!!! Jag jobbar min sista dag innan bröllop och semester då... och varför inte ta en liten sväng till Sthlm när jag ändå är i farten. så jag tar vid där Omsan slutade:

Go Stubben Go Stubben!!!
    Vi finns häääär föööör dig, Stubben!!

mina pompom har givetvis mina skolfärger grönt och vitt- är det okej eller?!?

FruLlan! - skoj att visa hålan för maken... nej FY jag menade ju givetvis STADEN och inget annat... vad ni gör på ditt hotellrum sen... tjaaa det vet ju jag som fortfarande är ogift INGET om.

Skönt att ni stöttar mig i svensexeproblemen. Nu är nästa grej att kontrollfreaket ska klara av att låta bli att störa det där gänget med snokande SMS.... VARFÖR VARFÖR VARFÖR är jag så himla nyfiken?!?!?!?

Tantfaktorn:
    idag är jag en gnöltant med ont i rygg och nacke... urk! men det blir lunchgympa idag som förhoppningsvis åtgärdar det hela

Zozo - spännande med Luxemburg. .. hoppas att ni får tag i nån megavåning så vi kan ha skumpapartaj där istället för Paris.. nu när det inte ser ut som vi hinner till P... helikopterstrejken verkar ju bli långvarig...

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Oms - näääeee... alltså.. är det inte nån förtäring... då kommer inte jag!!! jag bjöd ju faktiskt på värsta hotelllunchbuffén i trondheim... snålis!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......