• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Hihi :)

*Sis fnittrar belåtet av smickret* ;)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

*skratt* Nä, jag fattar! :)

Jag är inte heller igång med proceduren att bli gravid än... Det dröjer nog ett tag. Men namn är kul att fundera på ändå! :)

Själv gillar jag "konstiga" namn! (Ovanliga namn har en tendens att bli betraktade som "konstiga", haha, men det bjuder jag på :D) Namn som till exempel förekommer i Sagan om Isfolket är ofta vackra och fräcka! Sol, Heike, Halkatla... Och riktiga tantnamn (jag är ju en ;)) typ Signe, Brynhilde, Tekla.

Jag ska genast se om jag lyckas yssna på låten! *kilar iväg*

• Meddelande borttaget
  • Sister of the Night

Jo, jag har märkt att de är inne nu. Känns nästan lite tråkigt att inte få ha sina idéer själv, hehehe ;)

Amerikanska namn med dito uttal?
    Jag också!!! Jag älskar att slötita på till exempel Ricki Lke och insupa läckra namn som Shania, Shadow, Aysha... Alla namn som innehåller ett Sch-ljud ligger bra till! :)
    Jag tror det är de afroamerikanska namnen faktiskt, men jag är inte säker. Kanske heter även "vita" amerikaner såna namn?
    men i programmen är det alltid negresserna som har de snyggaste namnen! Yeah!!! *viftar upprymt med en liten vimpel* :) :) :)

Bara för att jag skulle ge exempel nu så kom jag nästan inte på några. ööööh, typiskt! *Dobby-dunk*.

Tack för länken, förresten! Du har gjort mig lyckligare än du kan ana! jag har nämnligen inget med the Ark hemma (det är rätt mycket kanonmusik jag inte har.... buhuhuhu :( )

Men nu kan jag meddela att låten jag och väninnan alltid lyssnar på är "You, who stole my solitude".
    Den är magisk! *lyser* Helst om det är mörkt ute och man tänt ett gäng ljusoch sörplar te....

"Angelheads" heter låten med mitt nick. Jag hade lite fel i fråga om texten.
    Bar som tusan är den i alla fall! :D

• Sister of the Night

*asg*

nej, den är väl inte "bar" i alla fall :D

BRA såklart! :) :D

• Telemarkgrrl

Hm, vad tycker jag om för namn? Jag har inte vant mig vid dom här nya namnen än som Gustav, Viggo, Hjalmar, Kevin och dom där. Så dom går bort.

Mitt favoritflicknamn är Antonia men det går fetbort för det heter min mans ex.

Och dubbelnamn som Lars-Göran och Bengt-Åke och Ann-Marie går bort. HAHAHAAAAA.

Ja, nä, man får hoppas på att om man någonsin får barn så kommer dom ut färdiga med den där lilla namnlappen runt den lilla lilla armen så man slipper tänka på det mer.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......