• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

nenneknas! jag har just joddlat i oktobertråden... men det är bäst att joddla här också....

du har verkligen en söt karl... med lika utstående öron som min.... *fnitter*

Och eran kyrka har samma sorts panel som våran - läckert!

vill OCKSÅ gifta mig... NU typ... fast just NU är det faktiskt EXAKT en vecka minus 8 minuter kvar till vigseln börjar!

• nenne78

du har ju hela helgen på dig

• Telemarkgrrl

Vickan - först blir det fetaostgratinerade rödbetor med lite ruccola, sen nån kycklinggryta i ugn (har fått recept från min mamma, har inte provat själv än) och sist en uuuuuuunderbar Amarettogratinerad fruktsallad med glass. Gottiga saker men enkla, man är ju lat vettu.

• nenne78

oooh visst är han söööööt!!! Välrdens finaste! *lycklig*

nu drar vi! Ha en skön kväll!

• Telemarkgrrl

Nenne - ja, vilken pudding till karl du har! Och du var verkligen jättevacker själv, skulle vilja ha din hårfärg!

• Telemarkgrrl

Vickan - oh, jag är såååååå avundsjuk på dig som får gifta dig om en vecka. Så himla roligt!! JAg vill göra om det minst en gång om året.

• viktualia

Telestubben! Det lät som att jag vill bjuda in mig på middag... och då slipper jag ju laga maten själv... ha ha ha ha ha ha

Ska strax dra igång sökandet efter recept som passar vinet vi har hemma..

• Telemarkgrrl

Hinner du hit så är du hjärtligt välkommen!

Lycka till med vinletandet och ha en mysig lördagkväll! Tänk, sista lördagkvällen som ogift!

• Telemarkgrrl

Men suck, receptletandet menar jag ju.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......