• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fniss fniss...

insåg precis att jag måste jobba en dryg halvtimme till.. ska till jobbstadens centrum och shoppa lite sen... jag som ville gå NUUUU... dåligt!

• Telemarkgrrl

Ja, se på f*n, skrivarj*veln vägrar att skriva ut dubbelsidigt. *morr*

Åhhhh heeeeeeeej Jessie!! Vi var lite oroliga att du försvunnit i snöovädret där uppe!

• viktualia

fast jag ändrade mig och tar en buss som går ganska snart... bröllopsshopping väntar...

Jessie - du får väl lura av Omsans hennes mail så kanske den här tråden leder til jobbförmedling förutom allt annat. Om ni vill kan jag förmedla kontakt eftersom jag sitter på bådas mailadresser MINSANN!!! hi hi

• Jessie76

Hihihi... Nope, fast jag har tagit på mig kissekatterna på fötterna idag - sköööönt
    Har ni inge snö?! Inte ens nåt fjun?

• nenne78

inte ens fjun i Gävle (haha, räknas faktiskt till Norrland ) Jag LÄNGTAR efter snö! Men vi har vinterdäcken på iaf, så lite vinterstämning har jag HAHA!

Jag förstår om ni har gått hem, en annan sitter kvar och kämpar med fakturering

Tack Jessie! :-P Vadå, låter jag tjock, eller? HAHAHAHAH! Nä jag är annars en kort, tanig jävel, skelögd och hjulbent, överbett och med rakt, rödhårigt pubeshår. Jag vill ha lockigt!!!!
    Men den dagen var en speciell dag *drömmer sig tillbaka*, får inte hämta klänningen från kemtvätten förrän 3 november (jag tänkte ha den som skrota runt i = dammsugningsklädsel).

• viktualia

i min landsände är det inte nån vinter alls.... höst med ösregn är det dock.

sorgligt idag: en äldre man, bekant till min m2b, avled i helgen och därmed försvann två goa gäster från listan (hans fru kommer givetvis inte heller då). Jättetrist för den här gubben var en riktigt skojig prisse... som jag bara hann träffa en gång....

nu ska jag kämpa vidare med festprogramsjox och tänka vidare över livets ändlighet.....

• nenne78

åååhh.... suck. Jag borde cykla hem nu.... Ösregn och tokmörkt och inget lyse på cykeln. Tur att det är cykelbana hela vägen hem! Hmmm. men min man kanske vill ut och köra lite med nya bilen..?!?!??!?! mooaahahahahah!!!

Vickan, svarade dig i oktobertråden - vad sorgligt och trist! Tror du inte hans fru vill komma till kyrkan i alla fall, man behöver ju lite glädje i all sorg också. Och få träffa folk!

• viktualia

Nej jag tror inte hon vill komma... långt att åka är det för hennes del och hon kan inte ta sig fram själv (har inte körkort) och dessutom är det nog för snabbt på. Gubben var präst och dog under en gudstjänst som han medverkade i.... så frågan är om hon vill gå till kyrkan eller inte...

Förstår att du surar över att cykla hem. Själv gick jag på stan i ÖSREGN... blev plaskblöt eftersom jag inte ids bära runt på paraply... och jag hann inte köpa några strumpbyxor till på lördag... får ta en ny sväng på onsdag...

• nenne78

mäh har du inte gore-texstället på dig??????????? *helt oförstående*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......