• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

och jag läste för övrigt inte bus - och - babbel - tråden utan buschebabbeltråden - vafan menar hon nu??? har jag skrivit där?!?!?!?!? Snacka om självinsikt. Och typiskt förnekelsestadium. Näe JAG har då inga problem att sluta BTa när jag vill. PWAH!

• viktualia

jaaa jag har tid att vara här... sitter ändå vid datorn och fular mig... mår lagom mysko... vill egentligen sova.. men det är en bit dit... tex häfta alla häften...

• nenne78

jag tror jag hinner fylla en hel sida innan du har hunnit hit, vickan. Eller någon annan.

*haallåååååååå*

*eko*

• nenne78

hahhaaaaa där är du ju! Hur går det med allt!??!?!

• nenne78

usch då, det lät inte hälsosamt. Fula sig vid datorn! Vad har du för sidor uppe???

• viktualia

nu går min kära karl och hämtar upp tvätten. jag ska skriva tacktal till alla inblandade under tiden....

• nenne78

känner du dig fortfarande krasslig??

• viktualia

Fular mig= gör inte RIKTIGT det jag ska... utan härjar på BT istället för att skriva tal, leta rätt på sommarkläder och annat...

• nenne78

vilken man (snaaart) du har! Å tacktal minsann! Bra jobbat!!
    Min man höll ett spontantacktal och jag nickade bifallande. Fan tro't med tanke på vad jag kan babbla här. Nu kommer han. Vill nog sova.

• viktualia

njaa jag är piggare så jag ska nog vara i form till på lördag. är lite matt efter en typisk arbetsdag plus att mitt övriga liv inte har tryckt på pauseknapp bara för att jag ska gifta mig... så jag har härjat lite i föreningsvärlden via telefon ikväll också

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......