• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

åååhh *suckar*sommarkläder.

märker du att jag är sällskapssjuk???? Vi har kört skift här framör datorn. Nu är det min tur och jag tror jag har sett 3 simpsonavsnitt medan jag otåligt väntade på min tur.

• viktualia

poängen med att skriva tacktal är att min karl kommer få säga ett PIP ungefär... annars skulle BARA jag BABBLA... för jag är PRECIS LIKA BABBLIG i verkligheten och född utan scenskräck!

• nenne78

visst är det märkligt att livet knallar på trots allt? Det vore skönt med lite skiftgång där med.

• nenne78

nu babblar vi om varann hihih! Jo, jag kan prata jag med *harkel* men med min späda kropp hörs jag inte så högt *poink - näsan slog i skärmen*

• viktualia

ja det tycker jag... särskilt när smarta människor skickar sms där det står "jag är förbannad på XXX" och JAAAAAG måste engagera mig i att ringa hit och dit för att dämpa känslorna... jaja.. den snurren har löst sig nu i alla fall... till det sämre... ett arrangemang blev inställt pga tjafset... men men.. JAG orkar inte BRY mig... jag ska ju gifta mig... ööööööööööö

• viktualia

det är ju jätteskojigt!!! hi hi! att babbla om varandra alltså! och samtidigt fylla några sidor i den här särdeles underbara tråden!!!

• viktualia

men nu kom min m2b tillbaka... nu MÅSTE vi tag tag i allt och inget... sussa sött Nennegirl! Puss på dig!

• nenne78

püss och krääääm!!!!! sov så gott!!!

• nenne78

*vickan has left the building*

*gäspar* jaja, jag får väl gå och prata med min man istället då.

• viktualia

ääääääääääää jag kan inte räkna... jag får sitta här ett tag till och skriva ut saker och ting... nenne är du kvar?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......