• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

här är jag men var tog mitt inlägg vägen?

jaja, STORT GRATTIS VIKTUALIAAAAAAAA!!!!! Låter som en fantastisk dag!!!!!!! *suckar nöjt*

• nu är jag fruL

hej nenne
    kul att alla inte övergett mig

• nenne78

frulLan!
    självklart har jag inte övergivit dig! Vi ska ju BIMma tillsammans! Men jag tror att det bara är gaser här ...

Jobbar som en idiot idag, ska åka till Göteborg i två dagar på kundbesök. Men eftersom INGEn vill göra mitt jobb får jag jobba som en tok både idagoch framför allt när jag kommer hem igen.

Nu ska jag packa kartonger och sen ska jag gå på tryckeriet och sitta där ett tag. Alltså WC.

• mary81

jag blir ju knäpp snart.. sitter på jobbet och får inget gjort för varannan minut måste jag in och kolla BT. ska det vara såhär ett år nu till bröllopet så kommer jag få sparken men går inte att sluta

• nenne78

mary81
    yes man blir addicted... Å vi är t o m gifta som hänger här (välkommen ) så du har nog mer än ett år som du kommer att klicka in på BT i parti och minut hahhaha!

• nu är jag fruL

japp det är HELT vfel att man blir av med sitt beroende för att man gifter sig.
    TVÄRTOM!!!!!!!

Nenne: så du tror att det inte blivit ngot eller?
    Jag har inga sympptom alls... eller jo
    jag har pms och mens symptom INTE alls dom symptom jag ville ha...

• mary81

nenne78

shit det är så va??!! jag är rädd för det.. men hur kan man va så besatt. jag har suttit inne hela helgen på BT och direkt när jag kommer till jobbet på morgonen måste jag in och kolla läget Har du gift dig redan?? för mig är det dags nästa år 18 aug..

• nu är jag fruL

ahhhhhhhhh vad det var lugnt här idag då
    har alla blivit botade från sin BT lism???

• mary81

neeeeeeeeeeej absolut inte!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......