• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

mary81
    jag gifte mig 7 oktober i år, jag är precis omsprungen av Viktualia vad gäller nygift.

ååååååå glöööööögg!!!! fingrade lite på flaskan på Konsum igår, men vi köpte ingen. Men snaaaaaart ska här glöögggas! yei!

FrulLan, äh jag tänker på det så mycket så att allt tolkas "fel" men just nu tror jag bara att jag är skitnödig, och inte livmodern som molar. Men jag törs inte gå på toan här... *s*

• Zozo

Heeeeeeej flickor!

I'm back! Fast det är kanske ingen som saknat mig... sniff sniff

VICKAN - gratulerar!!!!!!!! Hörs jag ända till Mexico nu tro???

Urkk, veckan var hard med massor av jobb och i helgen blev det hard fest tva dagar i streck... Känns som om jag fortfarande vore bakfull.. Hick!

Har saknat er flickor, men jag hade fullt upp hela veckan (och kass dator..)

• nenne78

zozo
    undrade just var du var Välkommen tebax, vi har hållit ställningarna åt dig!

• Telemarkgrrl

Klart vi har saknat dig, Zozogumman!!! Välkommen tillbaka!

Nenne - har du också toalettfobi på jobbet?!

• Telemarkgrrl

Om vi nu ska snacka skit - jag jobbar på ett ganska mansdominerat ställe och hur kan det komma sig att karlar inte fattar vad man använder toalettborstar till?! MIN karl vet iallafall som tur är.

• Telemarkgrrl

Åj, sorry girls, jag skulle ju förstås ha lagt det där i Gnälltråden istället!

• nu är jag fruL

ZOZO!!!!!!!!!!

hejsan hjärtat!!!
    har saknat dig massor!!!!
    KUL att du är tillbaka!
    Bra att du har haft det bra MEN jag är fortfarande lite putt på att du inte kom förbi stockholm och tog ett glas med mig surar lite...
    så nu gick det över

tele: BRA gnäll! jag fattar det inte heller! usch vad ätcklig! och lite gnäll måste vel få finnas i tråden.

Jag drack glögg igår med GOTT!

• nu är jag fruL

var är jessie by the way?
    Är hon fortfarande sjuk????
    JESSIE
    VAR ÄR DU??????

jag är bara trött...

• Telemarkgrrl

Jessie var inne igår och sa att hon var assjuk, lilla gumman!! Tröstkramar till henne!

Tack FruLlan för att man får gnälla här! Finns det något värre än när alla är så där jajemen-foten-i-kläm-käcka och hurtfriska hela tiden?!

Idag vill jag gnälla på att jag har en j-a mensvärk, att det är mörkt ute och jag är så trött på att bara jobba och jobba!! Jag vill ha semester och åka till Grekland och äta god mat och dricka rosévin och sova middag under pinjeträden.

• Telemarkgrrl

Fast jag ska inte bara klaga, det är mindre än två månader till jul, det är en kort vecka (är ledig på fredag) och i helgen kommer mina allra bästaste vänner på mysigt allhelgonafika och vi ska dricka glööööööööööögggg!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......