• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Berätta vad det var som var k*i*n*k*y förresten! Var det nån julklapp till Oms?

• Zozo

Far se om jag kommer genom filtret NU da!

Arh! Mer listor *stirrande blick och dreggel pa hakan*
    ålder: 31 men 32 i december
    längd: 178
    skostorlek: 41 (och hittade INGA stövlar ALLS i veckan, men da var jag kanske lite kinkig, (inte att förväxla emed k*i*n*k*y))
    bröllopsstatus: gift sen 8/7 OCH 14/8
    sysselsättning: produkt- och kommunikationsansvarig pa reseföretag
    landsända: Skåning men har flytt landet till Paris sedan 8 ar
    djur: näh, bara häxa tror jag!

• Zozo

Och jag var minsann med i FÖRSTA traden! Hahaha.. fast Ica har vi inte sett till pa länge: Ica - den stora tradstartargudinnan!

• nu är jag fruL

ha ha zozo
    det är så underbart att du har gift dig två gånger i år
    för de som kanske inte varit emd kanske man skulle tro att det är med två olika män
    den bruden jobbar snabbt

• mary81

Japp jag trodde det var med två olika män .. vågade inte riktigt checka om det kanske var känsligt men hallå hur kommer det sig????

• nu är jag fruL

zozo är schizofren och det är hennes olika personligheter som gift sig med olika män

nej förlåt nu blev jag så där bångstyrig

sorry

Fast varför ber jag om ursäkt. Jag är ju en elakig häxa med vårta på näsan
    luras är ju min grejjjjjj

• nu är jag fruL

fast det är faktiskt sant att jag och zozo delar personligeheter.
    Fast vi delar inte make

• Zozo

Hehehe.. jag HAR ju sagt att jag lider av personlighetsklyvning!!!

Mary: för att göra en lang historia kort: i Frankrike far man bara gifta sig inne pa stadshuset i sin egen kommun. Vill man gifta sig i kyrkan är det ett frivilligt tillägg. Vi gifte oss därför först i stadshuset i en enklare ceremoni med bara nagra kompisar och sedan firade vi en andra (även den borgerlig dock) och egentligen inte administrativt giltig (vilket alltsa inet den kykliga heller är)ceremoni nere i Bourgogne med familj och vänner.

• Zozo

FruLlan.. som sa ofta: tva själar en tanke!

• mary81

zozo: okej jag förstår!!

hahaha fan va sjukt om en schizo skulle behöva gifta sig två gånger för att tillfredställa båda personligheterna. Fast är man schizo kanske bröllop är det sista man har i tankarna

jaja nog om det

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......