• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Oooooooms - man kan ju inte skjuta upp att man ska stressa av, duuh!

• Telemarkgrrl

FruLlis - vi är också jätteglad över att du inte tog bilden, det är ju livsfarligt där ute på vägarna nu med snö och blixthalka! Håll dig hemma och drick glögg!

Nää, du är ju i den där hålan ja, utan både Vickis och make! Stackars! Men glögg och godis måste det väl iallafall finns där va?!

• Telemarkgrrl

Nog är det självklart att man ska ha badkar va? Även om man har ett yttepyttigt badrum? Vi har inte det idag men visst använder man det om man har det?

Fast det måste rymma två personer...

• Jessie76

Oj vad ni ropar på mig med era ! Heeeeeeeeej här äääär jag
    Chefen lär va missnöjd när jag inte vart på jobbet sen i fredax

Vi har flera meeeter snö Hahaha, nä inte riktigt men rätt mycket har vi Tele - ska jag ta ett kort å reeeeetas?

Förresten, jag har inte kvar Vickans hemsideadress får lov att be om den igen när hon kommer hem brun och äcklig...

FruLlan kom igen! Inte slackar du väl å börjar be om ursäkt - tror fan jag börjar se en liten gloria ovanför dig! Nu får du lov att göra nåt elakt så den ramlar av!!!

• nu är jag fruL

tele:KLART ni ska ha badkar
    det är ju det absolut viktigaste i ett badrum. Ahhhhhhhhhhh. Skulle aldrig flytta någonstans där det inte finns kar eller där det inte går att sätta in ett kar.

Ja lägenhetspriserna är vråltokiga.
    De under oss sålde sin (fulare )lägenhet i våras. Samm aplanlösning och fick så oooooooootroligt mycket pengar. det hintar ju lite om vad man själv kan få... Visst bodde du också på söder i närheten av sofia va?
    Bra område

jessie : Har jagh bett om ursäkt???
    det måste vara en av mina svagare personligheter

• Jessie76

Ok - tänkte bara... Förstod att det är ingenting du står för och är stolt över? Hur går det f ö med Omsans lägenhetsbyte?!

• Snart så....

Måste bara inflicka...
    bor i hyresrätt med litet badrum och ska få duschhörna istället för badkar, helt suveränt!! badar aldrig och har bastu i huset :D

• Snart så....

Inflika skulle det ju vara DOH

• Telemarkgrrl

Jessie - är det inte svårt att ta foton där uppe i mörkret!? Hahahhaaaaaaaaa!!!

FruLlan - nähäru, jag är stolt Högalidsbo.

Snart så - näääj, säg inte så där! Nu blir jag ju velig igen!

• nu är jag fruL

ahhhh knivsöder, så du är gangster

snart så: du har bara inte upptäckt hur underbart det är emd badkar. Du har missat hela grejen.
    Tänk att komma hem efter en lång dag, du har gått hem från bussen i snålblåst, motvindm isande regn och är genomfrusen.
    Så fort du kommer in tappar du alltså upp ett varmt bad, tänder lite ljus, sätter på stereon , tar ett glas vin och kryper ner ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    kan det bli bättre
    när du sen lagom har börjat tina så kommer maken hem.
    Lika frusen, sliter åt sig ett glas vin, sliter av sig kläderna och kryper ner.

under vattenytan ser du då ett skådespel som är av oscars klass. Snopp*en den ljuvlige förvandlas från en hoptryckt frusen liten sak, till en stor mysig varm pryl och DU får följa hela skådespelet

va, vem vill vara utan badkar?????

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......