• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Hahaha Mary, vi jobbar på likadana ställen vi Är vi på samma märke tro?

Telis - *pffffffffff* snö?!?!?!?! Nänänä skulle INTE tro det Det räknas inte med snö från plattan - det måste vara riktig kall snö som ligger kvar MINST två timmar *ler överlägset*

Stackars stackars staackkkkars Nenne! Ring och hovera till SJ eller vad fan dom heter nuförtiden

• Telemarkgrrl

Jessie, lilla gumman, om du bara visste hur mycket snö det är här. Jag fick åka skidor till jobbet, dagiset på bottenvåningen fick gå upp två trappor och ut från en balkong för att komma ut idag och ja, man ser inte ens Stadshuset längre för att det är begravt under all snö. *ler ännu mer överlägset*

• Telemarkgrrl

Mary - inte nog med att du och Jessie verkar dela arbetsplats, du och jag verkar dela rumpa - min ser också ut som ett stort russin! Dock i en lite mer angenäm färgton än russin brukar ha.

• nu är jag fruL

fyy vad ni är snuskiga. jag och zozo delar bara personligehetr men NI dela kroppsdelar så där
    fy vad pervo

attans vad kallt det var i morse, -8 och cyklade. öronen höll på att trilla av. och här i värmlandsskogen är det inte en enda flinga snö. Skönt anser jag... men i kväll bär det hemåt HURRA eller rättare asgt inte ÄNDA hem till stcokholm men till landet.
    Ska bli skönt. Ska dessutom träffa föräldrarna och dricka vin.
    Nice

Faaaaaaaaaaaaaaan
    idag är det fredag HURRA!!!!

• Telemarkgrrl

FruLlan - det måste ju vara mer snuskigt att dela en snuskig personlighet än att dela rumpa?

Kallt? Det vet jag inget om, idag är det halvdag och den ska jag jobba av hemma i soffan i pyjamasen.

Sen ska maken och jag till badrumsaffären som vi aldrig kom till i onsdags när det var snökaos. Och sen är det fredagkväll!!!! Oooooiiii!! Det är ju helt sjukt najs!!

• mary81

Sparkar av snön och kliver in i värmen

Hallå fruganL?! kan du inte va lite sympatisk och säga att du också delar rumpa med oss. Eller är du helt jäkla slimfit eller i såna fall förstår jag om du inte behöver 5,30 och köra spinning på morgonen som en annan

tellis; angenäm färgton vette f-n? då skulle jag nog hellre ha en härligt russinbrun stjärt
    på sommarhalvåret går man ton i ton med ett russin
    eller nej f-n det gör man ju inte alls om man inte kör stringtangasolning

Jessie go girl!! samma härliga bransch
    Är ni också 98% grabbar eller. Rätt skönt faktiskt tycker jag, det är raka rör liksom inget skitsnack i korridorerna liksom. sen vet jag inte om jag tycker ´samma sak efter båttrippen. då kanske jag har blivit mörkrädd eller nåt

JA DET ÄR FREDAG och man kan äntligen få ta sig ett glas vin och relaxa. och ta ett till och ett till

• nu är jag fruL

hellojsan flickor

SPINNING!!!!!!
    är du tooooookig
    skulle aldrig falla mig in även fast jag behöver det kanske. Nej du. jag och min rumpa håller oss borta från sånt. Och NEJ MIN rumpa är MIN och visst halva ägs vel av maken efter jag gift mig, men annars så...

Det enda jag kan dela är personligheter. men jag menar med tanke på att jag ett hundratal så... det gör inget.

Jag gillar också att jobba med killar. tjejer kan hålla på och fastna i detaljer och skit som inte rör arbetetet. Nej orkar inte med skitsnack och intriger. Håller med om att killar är mer raka rör.
    Dock är vel blandning alltid bäst.

• nu är jag fruL

jobba hemma i soffan!!!!!
    fyyyyyyy vad skönt!
    halvdag
    vilken lyx!!!!

• Telemarkgrrl

Ja nä, jag måste ha varit trött när jag skrev det där igår. Inte tusan kan man kalla den mjölkblåvita färgen på min rumpa för angenäm?! Har taskiga pigment överhuvudtaget och kan väl ibland anta en lätt rödton men rumpan brukar inte tillhöra dom områdena. Man går inte gärna i stringbikini när man har ett (eller två kanske man ska säga?) stort russin där bak.

• Zozo

Erhh.. ja bikini ja... Jag insag just igar att om tre veckor aker vi till varmare breddgrader och risken är väl att man ska behöva visa sig i de där löjligt sma tygstyckena igen... härligt vintervit och blekfet... Argh skilsmässovarning!! Maste nog köpa heltäckande baddräkt? Grodmansdräkt kanske??

Nenne.. jag känner MED dig!! Jag akte ofta tag mellan Angelholm och örebro när jag pluggade där upp och det var alltid tjafs! Värst var en gang när vi blev försenade redan fran start. Längs vägen lovade de oss anslutningsbuss i Varberg mot Göteborg. ALLA skulle veta att vi (ett helt j*ävla tag!) kom och ta emot oss och guida oss. När vi kom till Varberg stack taget och ingen där hade en liten aning om var vi kom ifran eller vart vi skulle. Langt om länge kom EN buss... typ stadsbuss.. Som ett helt tags resenärer (med bagage!) skulle ta till Göteborg! Efter manga om och men kom vi fram till Göteborg där man aterigen skulle vänta in oss för att fixa med anslutningar etc. INGEN visste var vi kom ifran, ingen tog emot oss. Jag drog slutligen in (med ca 50 medresenärer) pa informationen där de först trodde att vi LJÖG! (Jovisst, jag stod ute pa gatan och raggade upp 50 pax som behövde taganslutning...) och sedan försökte skicka oss till en annan lucka ("jamen det är inte MITT bord") men da var jag sa rykande arg att det bara sprack! Den stackars damen fick sedan tag i nagon som lyckades fixa anslutningar till oss alla och jag var i örebro 9 timmar försent. Vet ni vad jag fick av SJ..? Ett tillgodokvitto pa 100 spänn... Jag far fortfarande spunk när jag tänker pa det!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......