• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Mary - det var en sur kapten det! Ska han komma där och vara så där vrång bara för att sminket hamnat lite snett?!

Ja, jag stod ju hela fredagskvällen nere i Frihamnen under skylten Västerut, inte f*n konstigt om jag inte hittade dig om du åkte åt *andra* hållet!!

Vad sa svärmor sen då när du kom på hennes födelsedagsfest med luden tunga och andedräkt som en apa?

• mary81
    förlåt Tellis, hoppas du inte är allt för sur och tvär.

ja jag gjorde verkligen ALLT för att det inte skulle märkas att jag var sååååå risig efter konferensen. Försökte säga att det hade varit en tuff konferens med massa djupa och tunga diskussioner på dagen åhh vad jag ljög. och hur mycket rouge jag än smetade på mig så såg jag likblek ut. Min käresta såg ut såhär när jag tittade in genom dörren

Men efter en fördrink och två glas vin började gamla majsan komma tillbaka. Sen efter en irish så mådde jag perfekt
  • nu är jag fruL

ha ha ha
    det är bra majsan!!!
    Det låter som du höll fanan högt
    Stolt över dig!

och visst är det tur att det finns mer alkohol somn kan hjälpa en tillbaka till livet när man druckit för mycket alkohol.

Hurra för alkohol.

Själv får jag dricka en månad till för min mens kom igår. Uschhhhhhhhh vad jag 'är ledsen
    Kommer jag ALDRIG at bli gravid
    då ska jag bli heltidsalkis istället

• nenne78

tradirajjj
    jobbar hårt här, hinner inte skriva och allra minst läsa!!!

Här skiner solen och jag längtar hem till maken!

• Bröllopstokiig

Goooo morrrrron go morrrrron började jag skriva klockan 09,15. Så började jag arbeta och då flööög dagen förbi

Hej flickor - allt väl?

• mary81

FruLan stackare! Hur länge har du försökt bli gravid? Försöker ni helhjärtat och kör på dom rätta dagarna också eller?
    du ska se att lyckan kommer!!! försök att inte tänka på det för mycket för då har jag hört att det är svårare. Men hallååå jag är ingen expert så jag ska inte ge dig råd när jag egentligen inte vet. men jag håller tummarna.

Nenne jobba inte ihjäl dig nu! snyft nu längtar jag också hem, till soffan filten och godispåsen

• nu är jag fruL

mary
    det var vårt fjärde försök, så det är vel inte s farligt länge ijuförsig. Men det gör en så otroligt ledsen-. jag vill inget hellre än att få ett plus på grav stickan.
    Jo då det är absolut helthjärtade försök med ägglossningstester osv.
    och det där emd att man inte ska tänka på det för mycket
    HA HA HA
    jo det är vel som att säga åt ett barn dagen innan julafton att inte tänka på det.
    Det är omöjligt. Vi försöker ta det lugnt och inte stressa upp oss. MEN att låta bli att tänka på det näe det går inte.

usch jag har gryyyyyyyyyyyym mensvärk idag.

• Telemarkgrrl

Ut och sup med dig, FruLlan!! Inget botar ett brustet hjärta så bra som en riktigt rejäl baksmälla (om dock tillfälligt). Vem orkar tänka på sitt hjärta när man är kallsvettig, darrig, illamående och har en grotesk huvudvärk?! Tröstkramar!

• nu är jag fruL

tack gumman
    Japp först ska vi kolla på nya lampor sen ska vi gå på krogen. Det blir bra. det knns i alla falla skönt att dela sorgen med någon som känner exakt som en själv. Även fast det så klart är trist att han är ledsen...

Ska b,li skönt att vara bakis i morgon jag ska till tandläkaren kl 8 tror ni han blir glad

• mary81

ok FruLlan låter jobbigt de där, som tur var har vi inga planer på barn än, men jag är rädd för att det ska bli svårt. vi har inte skyddat oss så bra under alla år men aldrig blivit gravid. men jag får ta skiten den dag det kommer..

Fan va härligt att jag hittat er kära alkisvänner ja ett par ipren för mensen sen ett antal glas vin så kommer allt kännas bättre! skit i tandläkaren imorgon, borsta tänderna innan bara..

hallå zozo var är du idag då? är du fortfarande fast i rovaneimi eller

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......