• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

ja mycket kan man säga om SJ och att de är service minded... nja det tillhör INTE deras meriter. Nej det är helt sjkukt vad dåliga de kan vara. Fy attans.
    jag förstår att du fortfarande blir arg zozo, jag vet ett botemededl MYCKET skumpa i kväll!

Jag kan tänka mig att du började vifta med dina knotiga häx fingrar mot tanten i SJ luckan och att du kom så nära så hon blev kittlad av dina håriga vårtor

fast det är ju klart... dom är ju så stora så du behöver ju inte vara såååååååå nära för det

hoppsan jag spårade ur tidigt idag

Apropå bikini så dröjer det ju visserligen lite längre tills jag måste krypa in i min i februari. MEN det är ju efter jul, så då komemr jag fylla ut den ÄNNY bättre och vara ÄNNU blekare
    vad fiiiiiiiiiiiiiint

men någon skilsmässa tror jag inte det blir. Maken ligger nämligen värre till när det gäller både blekhet och extra kilon ha ha ha
    alla säger ju att män ökar i vikt sen de gifter sig och det gäller verkligen min make.
    Men han var tunn som en sparris innan så det gör inget
    ha ha ha
    undrar vad hans viktökning beror på. Jag har vel lagat mat 1 gång sen vi gifte oss i juni. Så det är INTE min matlagning!

• Zozo

Snacka om att jag blev ULTRA-häxan Arne pa Sj

• nu är jag fruL

det är bra.
    jag visste vel att jag kunde lita på dig och dina reaktioner zozo!

• Zozo

Nämen JOBBAR de andra idag eller?? Uuu vad äckligt!!??

• nu är jag fruL

de jäklarna har HALV dag idag
    Så jobbar...ja det gör de knappt heller.
    de sitte vel och fikar och pillar på sina gemensamma russinrumpor

• Telemarkgrrl

Way to go, Zozo!! Låt inte dom där små SJ-människorna komma undan för lätt! Jag blir så j-a trött på kundtjänstmänniskor som inte fattar nånting.

Åååååh men det är så j-a orättvist, min man blir brun som en pepparkaka bara han visar sig ute!! Han blir snyggt brun i april och själv så är jag fortfarande svettigt ljusrosa i augusti!!

• Telemarkgrrl

Hahahhaaaaa, du är bara AVUNDSJUK, FruLlis!!

• mary81

JAAA verkligen, du har ju snuskiga fantasier hela tiden FruL fyfy

• Zozo

UUU vad äckligt! Jag skulle aaaaldrig dela rumpa med nagon..

• mary81

men haaaaalllå stopp här nu!! vi delar inte rumpa utan enades bara om att vi inte prisades med den där *lilla fasta* saken till bakdel. eller hur tellis??

men russinrumpa är iaf mjuk och go att gosa med...

vilka går halvdag idag egentligen?? superlyxigt och orättvist.. jag vill bara gå ut i solskenet och mysa

Igår drog jag in till stan och skulle köpa nya vinterstövlar vantar och mössa och kanske en ny kofta att mysa ner mig i.För jag har verkligen fryyysit till is till och från jobbet den här veckan

Men VAAAD kom jag hem med??????????
    en ny liten j-vla partyblåsa och ett par pumps. Ursäkta att jag svär, men det blev återigen en iskall morgon då jag gick och svor för mig själv.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......