• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Jag *SKA* ha badkar!!!!

• Snart så....

Ja men om man får välja badkar själv och inte "standard-små-som-de-är-i-hyresrätt"
    Får knappt plats själv och skulle m2b krypa ner så får det inte plats för vatten hahaha

Men helt klart om man har större och kan ha ett hörnbadkar :D

• nu är jag fruL

snart så: äsch det är klart man får plats
    Finns det hjärterum så...

älskar att bada badkar med maken. Vi har ett vanligt stort badkar men fudnerar på att sätta in ett hörn bubbel. Vi drog in el för det när vi gjorde om så...

Åhhh synd att mitt hotellruym inte har badkar. Det vore skönt. Kan inte heller värma någon glögg...
    nåja kroppen mår vel bra att vara utan en dag

• Snart så....

Glögg, har ju faktiskt en flaska kvar sen förra julen :)
    Har du provat de nya varianterna som kom förra året? en med rom, hjortron mm?

• nu är jag fruL

jag brukar se till att testa den årgångsglögg som kommer varje år. så det har jag gjort
    årets utgåva av blossa är tydligen med lingon, det ska bli kul att prova.

jag hittade också en flaska sen förra årert men den tog snabbt slut

• nu är jag fruL

halååååååååååååååååååååååååå
    är jag ensam

• nu är jag fruL

vart är zozo och nenne?
    dom har inte synts till på hela dagen

hallåååååå

• Zozo

Hallaaa! Jag och alla mina personligheter (och maken) har helgdag här nere i södern (där det fÖ ö INTE snöar utan man kan vara ute i bara tröjan!!), sa vi har varit pa Ikea och slagits med pensionärer och barnvagnsförare... Vi kom naturligtvis hem med betydligt mer än den kran vi akt dit för att köpa, bla a glögg och pepparkakor! Mums! Sa nu är jag gosigt varm.. fast badkaret har jag inte kommit i.
    Haller med om att badkar är underbart ¨ven om man inte använder det sa ofta.

• Telemarkgrrl

Ojoj, idag tog det 2 1/2 timme att ta sig hem från jobbet (mot normala en timme), vilket kaos!! Idag hade jag verkligen velat haft ett badkar kan jag säga.

Visst är det lustigt det där att man åker till Ikea för att köpa en matta för ett par hundralappar och så kommer man hem med värmeljus och servetter för en tusenlapp?!

Vit glögg är en favorit! Mmmm..

• nu är jag fruL

hejsan raringar
    Hur har ni det i snökaos och annat väder . Välkommen tillbaka zozo, jag hade ju glömt att ni hade helgdag... ja du vet tanten börjar bli senil och även lite gaggig

tele: hmmm var jobbar du egentligen var det pendeln som spökade eller ? Det är otroligt att det varje år ska bli samma problem. häromdagen kunde ´ju röda linjen inte åka pga av löv på spåret MEN HALLÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!
    skojar ni???
    hur kan man konstruera ett tåg som inte kan köra pga löv på spåret?
    och hur kan man ha ett tåg system i sverige som INTE klarar av snö och kyla???? det blri ju ALLTID vinter i det här arktiska landet? Vad är problemet? köp ett som pallar!

Hoppsan där vevade tanten upp sig

Här i värmland var det -7 grader när jag cyklade till jobbet, brrrr kallt!

annars så¨är det fredag i morgon och det är vad jag ser fram emot...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......