• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Jag vill oxå va gubbsjuk!!!

• Jessie76

Jag vet inte Telis, men har du hört talas om blixtar? Tänkte bara, för såna har vi på våra kameror även här uppe - JA du vet såna där som fjollorna behöver på sommaren då vi har SOL DYGNET RUNT!

• nenne78

jag vet jessie, men så blir det när man gasar igång

Ska skärpa mig.

Men tycker ni inte liiiite synd om mig ändå?

• mary81

neeeeeeeeeeeeeeej jag är INTE gubbsjuk
    eller tänk om jag är det

*tänker efter*
    hmmm.. sten bengt björn kenneth

nix är inte gubbsjuk

men sjösjuk, fyllsjuk, parfymsjuk, dansa-schlagersjuk och snapssjuk är jag så det kan bli en hejdundrande resa

• Telemarkgrrl

Nenne - åååååh men det är ju helt otroligt!!! Stackars!! Glöm för all del inte att begära ersättning från SJ, inte för att det hjälper nåt så här i efterhand men dom ska ju f*n få punga ut med lite stålar efter en sån grej!

Mary - se till att bli full fort (helst redan innan själva konferensen) och flörta med dom små artonåringarna i karaokebaren, roligare än så blir det inte på en sån där resa.

Jessie - du behöver inte skicka något foto, vi har snöööööö här nere i fjollträsket också, faktiskt! *na nana naanaaanaaaaaa*

• mary81

japp tellis den taktiken blir kanon. längar faktiskt redan efter första vinglaset *dregel dregel*

Helt ärligt är jag lite orolig för hur denna resa ska sluta. Gubbsjuka gubbar vs artonåringar i karaokebaren känns lite som pest eller kolera.

och på lördag när jag kommer hem är det 50års fest för svärmor. Pigg och alert ööööööööhhhh.

• Telemarkgrrl

Små artonåringar är åtminstone sötare att titta på än såna där medelålders kostymnissar. Och så brukar dom ha fastare rumpor.

• mary81

Du har helt rätt, finns det nåt finare än fasta rumpor

men den allra finaste har jag där hemma
    *skryt skryt*

• nenne78

*spänner skinkorna*

vadå, pratar ni om mig? Men vi bor väl inte ihop???? *förvirrad*

• nu är jag fruL

nenne: Jag tycker verkligen synd om dig Fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
    jag skulle vara skitsur. jag kom hit 1,5 timme försent igår och det räckte.
    jag skulle ha varit tokig om jag var du. Vilket jävla sätt.
    begär ersättning helt klart!

mary: äsch drick sprit och ha kul och skit í alla andra

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......