• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

hello
    zozo
    jag vill BÅDE ha gammal och ny skumpa

men helt rätt tänkt. det vore ju as hemskt om den blev för gammal.

hmmm presentation, undrar om jag någonsin gjort någon. jag har ju hängt i tråden sen start så jag tror att min presentation liksom kommit lite pö om pö...

hmmm ähm mmm orkar inte meeeeeeeeeeeeeer

vill åka helikopter

och zozo svaret är JAAAAAAAAA jag är avundsjuk.
    Fast jag sitter å andra sidor och planerar en tre veckors semester i afrika i februari så...

• mary81

tele;
    i know det var jag det jag tänkte på med m.m...... men nääääääh pallar inte ens tänka på tanken. inte min grej med massa hår

• Telemarkgrrl

Oms - pffffff, det där är ju bara siffor, jag är ung och sprallig som en fjortis inombords.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Ja, så kan man ju också se det. *känner mig genast uppblåst av stolthet* Fast å andra sidan så är jag ju en av rookisarna här, har ju inte hängt med i lite mer än 150 sidor. Ni andra har ju till och med varit med i dom *tidigare* trådarna!

Dessutom så börjar jag kanske känna av min ålder lite, har himla stel efter pompommandet i lördags. Vilka flicks du gjorde Oms, det var ingen flodhäst över dig då inte!!

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Jag hamnade i filtret!! För att jag sa k*i*n*k*y

• Telemarkgrrl

Snyggt jobbat, Zozo!! Jag har fortfarande inte lyckats.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......