• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

zzzzzzzzzzzzzzzzz varför är jag så trött fast man har ställt tillbaks klockan, borde va tvärtom. suck
    Jag vill också åka till grekland och soooola och dricka pina coladas, bli brun och snygg...

• Zozo

Morning girls!

Hej FruLlan!!! Har du hittat hit igen? Du var ju pa avvägar rätt länge, du med.. sniff!!!

Nagon som hörde ngt mer fran Vickan? Det var väldigt lyckat väl??

Nenne.. ni var verkligen jättefina (har just läst ikapp mig)! Härligt!

Här är vi ledia imorgon trallalla! Sa nu gar nog sista champagneflaskan fran bröllopet...

• Telemarkgrrl

Zozo - Vickan hörde av sig i söndags och hade haft en fantastisk bröllopsdag. Du har väl adressen till hennes blogg va? Där finns hennes berättelse av dagen.

Åhå, är ni lediga mitt i veckan era lyllosar? Var det inte den där champagnen du skulle bjuda oss på, taskmört?

• nu är jag fruL

just det zozo
    Jag trodde att den där flaskan var avsedd för oss
    usvh nu är jag såååååååååårad

varför är ni lediga?
    jag 'är ALDRIG ledig

jo jag är på avvägar titt som tätt...
    usch det är såååååå otroligt mycket att göra just nu.. jag fattar inte hur jag faktiskt har tid att komma in här så pass mmycklet som jag gör

tele: ibland är det så satans skönt att få gnälla. jag tycker att man måste få göra det.
    Jag skulle vilja gnälla onm det eviga mörkret. jag hatar verkligen november. det blir ALDRIG ljust någon gång. Fyyyyy vad det tär tycker jag. Man blir sö trött och less.
    Dessutom så vill jag gnälla över att jag har pms. jag vill verkligen INTE få mens den här månaden.
    varför bölir jag inte gravid
    vvill det

• Meddelande borttaget
  • nu är jag fruL

hejsan oms!
    INTE bra att ha högt blodtryck GÅ HEM!!!!
    NUUUUUUU!!!

jag ser lite farlig och myndig ut. man ska ta hand om sig !

• Telemarkgrrl

FruLlan - tyvärr så har det ju inte ens hunnit bli november än. Gah! Men jag tycker att det blir bättre när det kommer snö, då blir det lite ljusare och finare igen. Åh, jag tycker så synd om dig (och alla andra) som inte får barn när dom vill! Varför kan man inte bara få lämna in en beställning?! Förstår verkligen att det tär på psyket! Du har ju redan hört alla hurtfriska utrop och dom hjälper ju tyvärr inte dig just nu men jag säger dom ändå: Tänk på att det *i genomsnitt* tar sju månader för folk att bli gravida! Det betyder ju att det tar längre tid än så för ganska många men dom blir det ändå! Ibland måste man vänta lite längre på ett mirakel men jag är säker på att du också kommer att få ett lite knyte en dag, FruLlis!!

Oms - jag har också en underbar gynekolog, visst kan dom vara underbara! Och jävliga, en gång var jag hos en gammal gubbe som var där nere och grävde och sa "du ska inte tro att vi gör det här för att det är kul" när jag låg och grät av smärta. Så att komma till en kvinna som tar det lugnt och försiktigt och berättar vad hon gör är fantastiskt. Men högt blodtryck är inte bra, stressa av nu gumman!!

• Jessie76

Kikar in för ett snabbt hej mitt i allt j*******la hostande
    Jag är sååå less på livet nu, när du säger det FruLlan har jag ju vart sjuk fan jämt på sistone....
    Men så e d när man har barn på skola
    Hostan jag har däremot måste jag kolla upp för jag har inte sovit på typ 4 dagar
    Tack för omtanken dock
    Hej Zozo hoppas du hade en bra Svedalatripp
    Välkommen Mary! Kul me nya knäppisar ibland

• mary81

tack jessie. Ja jag passar nog in här i knäppistråden fast det verkar som jag är den enda som inte är fruga ännu Men det kanske inte gör nåt. Jag älskar iaf julen och att dricka glögg och bli full eller kanske ful , men framförallt är ju sjukligt beroende av BT.

Förresten krya på dig

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeeeej jessie
    kul att "se" dig igen
    bra ide att gå till doktorn!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......