• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

bra
    trodde inte det heller

• Telemarkgrrl

Heeeeej små sötisar!

Jag är också här och jag är oboooootligt BT-frälst. Tänk om man kunde få jobb som proffessionell BT-surfare, det skulle vara ett jobb för mig det.

FruLlan - i helgen åkte ljusslingan på balkongen upp och så åt jag pipparkakor och drack glögg! Så nog är jag en äkta julentusiast också?!

• nu är jag fruL

tele:
    Viist är det gott med glögg
    jag fick i mig en halv flaska igår ..
    mmmmmmmmm
    funderar på att ta andra halvan i kväll

Usch vad det är grått o trist ute,klart man måste trösta sig emd glögg i kväll

• mary81

telemarkgrrl

är det sant att man kan ta fram sina härliga ljusslingor redan jippi
    tom att man kan sätta upp min underbart snygga stjärna som jag älskar... eller??

• nu är jag fruL

jag köpte jätte fina tomtar i lördags de str på köksbordet hemma

• Telemarkgrrl

mary81 - det är *aldrig* för sent!! I det här mörkret måste man ju bara få trösta sig med både juleljus, sprit och tomtar. Jag har dessutom sån tur att min man är en söt liten tomte året runt, totalt förvirrad fast den lilla röda luvan har han bara i december.

• mary81

nu är jag fru L:
    Du tar priset som julälskare nr 1

• nu är jag fruL

i loooooooooove julen

• mary81

telemarkgrrrl

hahaha, min blivande är också en liten tomte i december... då säljer han julgranar och är jättesöt och luktar alltid gran när han kommer hem och där står jag halvlullig av all glögg

• Telemarkgrrl

Vad snälla ni var som inte påpekade min lilla fadäs, det är ju förstås aldrig *för tidigt* att plocka fram julgrejorna, inte *för sent*.

Åh vad mysigt med en man som luktar gran! Annars brukar det ju vara dom där granförsäljarna som luktar glögg.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......