• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

japp majsan du har kommit rätt
    det här är tråden för dekadenta snicksnackarde med mer eller mindre allvarliga fallenheter för alkohol
    själv dricker jag mycket ofta och gärna, särskilt när det som idag är syyyyyyynd om mig.

Usch jag vill inte tänka på det...
    jag vill inte jobba alls idag...

jag tror zozo sitter under bordet och gnager på ett bordsben,

UT därifrån din gamla vårttant
    kom hit och prata med oss
    tro inte att du kan lura oss att du tagit dig ur ditt beroende

Och var är jessie, nenne och omsan?

• mary81

ja eller hur?? var är alla BT-beroende tjejer? jag trodde jag kunde lita på er

har alla bytt beroende precis som Zozo eller??

nej tacka vet ja BT- och alkoberoende

• nu är jag fruL

just det
    sitta och gnaga på bordsben vad är det för beroende va?????
    och de andra
    JOBBAR
    hör och häpna.

Näe själv fudnerar jag faktiskt på att gå hem n u...
    pallar inte mer
    har ingen lust
    vill inte

• mary81

näh inte jag heller, jag är så sjukt sliten och trött idag att jag döööör.
    sen är jag oerhört osocial med dom på jobbet idag så dom har nog insett att jag är lite schizo
    Fredagkväll; pratig och otroligt charmig
    Måndag morgon; en liten grå tyst mus

• nu är jag fruL

Äsch vad fa*n det är ju fredagen som räknas. Vem sjutton orkar avara pratig och trevlig på en mndag?
    Näe det räcker vel emd fredagen.

öhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    tror jag drar snart

• nenne78

*kryper in*

hheeeeejjjj.... jag är så sjukt trött!!! Jobbar på men högen snarare växer än minksar. Ska man straffas dubbelt för att man varit ledig i fredags???????

Jag var faktiskt i era hemtrakter nämligen schtockollm å shoppade, såg Mamma Mia och åt tapas Nu är jag fattig men har ack så fina omslagspapper till julklapparna jag inte hade råd att köpa så de får tomma skokartonger med luft i. men jäääävlitg snyggt inslagna.

• Telemarkgrrl

Ja, kära nån, fredagar är den enda dagen i veckan som jag orkar prata med mina kollegor överhuvudtaget. Så här på måndagen är det ju knappt man står ut att se dom.

Hahaaa, stackars din tandläkare imorgon, FruLlan! Kan nästan bara tänka mig ett värre jobb och det är att jobba med fotvård när det kommer in folk med fotsvett, vårtor och sånt. Huuhhääääck!! Nä, vårtor ska sitta i ansiktet, som på mig. -[

• Telemarkgrrl

Nenne - appearance is everything! Och så är det ju tanken som räknas ... yadda yadda...

• nenne78

telisgrrrrl
    eller hur! tack! Nu känns det bättre...

• Zozo

Men HALLA där.. jag har faktiskt INTE ändrat beroende.. bara lagt till ett par till: BT-beroende, godisberoende, sexberoende, alkoholberoende, chipsberoende, kaffeberoende och nu WoWberoende... hjälp, jag blir en nördig varthäxa!
    .. ja, och so what!? Jag vill vara en varthäxa med nerdtendens!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......