• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Åh, det där känner jag igen! Hur ska man hinna med alla sina bereonden?! Fast som tur är så kan man ju hålla på med ett par samtidigt, BT samtidigt som godis och sex samtidigt som alkohol (krävs dock lite övning i att inte skvimpa ut något av drinken under tiden). Det är väl egentligen bara kaffe och chips som inte funkar så bra ihop?!

• nenne78

jag har lösningen:

blanda chips, sega råttor och kaffe i en skål. Rör ihop oh späd med sprit till en lagom smet. Dutta den i jämna klickar på din rygg och åt din partner äta medan du sitter i knät på honom och surfar på BT. Sitter ni i vardagsrummet kan du samtidigt hålla ett öga på Desperate housewives eller IDOL.

• Zozo

Haha.. Tele.. Jag läste dig lite fel först och trodde du fick ihopa de FYRA samtidigt... tup damen proppar in godis med ena handen medans den andra haller i ett cocktailglas, samtiigt som hon utbrister: "ursäkta maken, kan du vara lite mindre vild.. jag klarar inte att knappra pa tangentbordet samtidigt!"

• Zozo

nenne.. Kanske ett sätt att BOTA alla beroenden!!

• nenne78

zozo
    skulle kunna tro det. Vem vill ö h t sexa något mer med en då??

• Telemarkgrrl

Jag tänkte föreslå att man kunna köpa ett sånt där röststyrningsprogram istället så slapp man det där problemet med att både skriva på tangentbordet och hålla kolla på drinken samtidigt. Men så kom jag ....stön... på att....stånk .....det kanske ....åååååh...inte heller är någon ...yeeeeeees...bra idé.

• nenne78

telisgrrrl
    ppwwwaaaaahahahahahahaah *skrattar så löständerna klonkade i skärmen* du är för rolig!!! *torkar tårarna* iiiiiiihihihihhhheeheheheheheehhe!!!!

• mary81

GOD MORGON,
    nån som e vaken

• Telemarkgrrl

Nenne - ååååhh, man tackar och bockar!! Så roligt att få en sån komplimang från dig som är så rolig!

Mary - vaken och vaken .... *gäsp*

• mary81

*gäsp gäsp* här med..

Igår gjorde vi egen sushi hemma, det var första gången. Ville bara berätta det för jag kände mig så duktig och pysslig vilket jag absolut inte är annars= kaosmänniska nr 1.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......