• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nu är jag fruL

nenne ditt pervo
    nu snackar vi om vad som går igenom BTs filter inte vad din make och du går igenom hemma i bingen... eller på frysboxen.... eller i duschen... eller på köksbordet

• nenne78

FrulLan, vad har jag berättat för er egentligen Nu blir jag nästan rädd för mig själv!!!

åååh...den som ändå bodde i hus utan grannar så nära så man kunde vara överallt!!

Jag måste tyvärr gå för att äta nu. FALUKORV!!!

• mary81

FruLlan jag förstår att det känns jobbigt att jag kommit på att du är rumpslampa, du behöver inte låta oförstående.

så som du har gjort allt för att dölja denna ångest. när vi andra delar rumpor så var du såååå snabb med att sig usch och fy min rumpa har jag för mig själv. när vi andra förstod på en gång att det var rumpslamperi till håller på med.

• Telemarkgrrl

Nenne - vi kan väl säga som så att det är skönt att jag inte känner din man, det skulle vara lite svårt att se honom i ögonen.

Majsan - du har så rätt. Bara en rumpslampa kan vara så mån om att minsann inte dela med sig av den.

• Telemarkgrrl

VAR är OmsiPomsisen?! Det kan väl inte vara så att hon JOBBAR och STRESSAR när jag har sagt att hon INTE får det???

• nu är jag fruL

hallå
    nu måste jag verkligen försvara mig och min rumpa
    påhoppen haglar...

Så här är det va...
    att jag rider så mycket och ofta ( HÄST nenne )
    så jag behöver min rumpa.
    jag kan inte springa runt och kolla vem av er som lånat min rumpajämt och ständigt när jag ska ut och rida (återigen häst nenne)
    så näe ni. Ni som bara anväder era rumpot till...ja vad attan nu nu gör
    ni kan dela.
    MIN delar jag bara med olika hästar

så det såååååååååååååååååååååååå

jag såge en pompom fladdra förbi förut undra om det inte hängde en oms i andra änden av den...

• Telemarkgrrl

FruLlan - säg vad du vill men du är en RUMPSLAMPA!! HahahaaahAAAAAA!

• mary81

Ja oss lurar du inte

Det där är ett vanligt slampbeteende, man jobbar in i det sista för att dölja

Kör du rumpslamperi med hästarna oxå eller?

• Jessie76

Är inte allt relativt? Snor som snor
    Båda är snoriga Men av olika skäl - mooohahahahahaha

Hur var det med Sushin - fick man nå rezept eller?!

• Jessie76

Är Nenne en korvslampa då?
    Snorslampa - *pffff* Jaaaaaaaja jag äär väl det då

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......