• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Ja det är så orättvist, jag vill också kunna göra helikoptern! *mutter, mutter*

• Telemarkgrrl

Och kissa stående. Jag har försökt ibland men det rinner så förbaskat längst benen.

• Zozo

FruLlan.. ja men tänk om det börjar rycka och spritta när du star där framför 100 pers och ska halla ditt föredrag.. Hu! Bättre om det skulle rinna längs benen!!

• nu är jag fruL

men det vore ju toppen om det bröjade rycka och spritta. Då kanske folk skulle kunna hålla sig vakna i alla falla

• Telemarkgrrl

Har du provat med att visa brösten, FruLlan? Det brukar också hjälpa folk att hålla sig vakna.

• nu är jag fruL

ha ha ha
    tele det mräks att du inte sett mina bröst
    jag vill ju för sjutton inte att folk ska svimma

• Telemarkgrrl

FruL - Och du tror inte att dom skulle svimma om du helt plötsligt halade fram en snorig stake?!

• nu är jag fruL

hallå
    nu vet inte riktigt jag vilken slags föredrag som du brukar g på MEN dit jag går så bruka inte någon hala fram stakar vare sig snoriga eller inte
    fast folk brukar ju inte visa brösten heller...

det var zozo som bröjade snacka om sprittningar inför publik
    OSKYLDIGA jag trodde då att hon menade att folk skulle se sprittningarna genom kläderna
    JAG antog aldrig att hon menade något naket
    det var DUUUUUUUUUUUUUUU
    ditt pervo

• Jessie76

Sjuka... Tänk vad stackars pryda Vickan ska bli rädd och inte våga komma ut å leka me oss när hon kommer hem

• Jessie76

Tack för recepten Majsan, då ska jag laga suschi när jag khommer hjem

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......