• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

Zozo - oroligheterna var evighetslångt bort från där vi var! vi gled runt på stranden på Playa del Carmen... media.playa.info/webcam-beach.html

Omsan - fy på dig! inte vara ute och slarva i kylan sådär! man måste ta hand om sig!!!

majsan - hårt liv med revisorn på besök... tack gode gud att jag slipper sånt.. skulle ALDRIG passera ett sådant nålsöga....

• Zozo

Omsan: äh, det är som när man kommer hem och folk tycker det later sa EXOTISKT att bo i Paris.. När man väl bor där är det inte speciellt exotiskt.. bara ett ställe där man bor liksom!
    Nu känner jag att jag behöver flytta pa mig och "skaka" om mig lite igen, haller pa att bli helt försoffad! Eftersom maken har möjlighet att byta jobb inom koncerngruppen sa är det lättast att han "banar vägen" och jag sedan letar jobb där han hamnar den här gangen.

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Lilla Oms - för det första så är *min* man expert på fotmassage och för det andra - tror du verkligen att du kommer att hitta nåt på Indiskas utförsäljningslager?! Men håll dig du där lilla gumman, så tar jag dom riktiga guldställena. Ha hahahaaa!!

• viktualia

vad ni tjafsar om vems frihamnen är... alltså... knasar!!

själv vet jag inte ett dugg om vilket kvarter som är mitt.. är alldeles för rotlös för det... snurr snurr... tyckte att solstolen nere i Mexico var ett rätt schysst ställe..

alltså... fy på mig.. men ÅÅÅÅÅÅ vad dåligt det går att jobba.... usch.. jag har ju bråttom egentligen... hjääääälp!

• Telemarkgrrl

Vickan - du har ju din håla, den kommer nog inte någon att bråka med dig om.

• viktualia

men den är inte min.... bläääääääää

näpp.. jag tar nog något trevligt kvarter i min barndomsstad.... så det så

• mary81

Fasicken vad ni är på hugget idag när jag knappt hinner vad med

jag får komma ikapp sen

Miss U

• viktualia

det är klart att det blir fart när jag kommer tillbaka.. ha ha ha ha... ödmjuka fru Vickan har talat igen...

men som sagt... hjälp jag borde jobba...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......