• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Majsan, här får alla vara med! Snuskare som icke-snuskare! (Fast vi kanske tycker liiite liite bättre om snuskarna, så snuska på du bara).

Ikväll blir det inget snusk hemma hos oss, vi snuskade oss igår och man vill ju inte skämma bort maken med alltför mycket snusk på snuskigt kort tid.

• Telemarkgrrl

Filtret har inga problem med ordet snusk iallafall.

• mary81

hahahahahha jag kommer drömma om ordet snusk efter ditt inlägg tellis

för oss blir det in och ut hela kvällen
    med skitvätten i tvättstugan alltså

• nu är jag fruL

skit-vätten????
    vad är det????
    är det ett husdjur eller har du tomtar annat än på loftet

• mary81

ja vätten är min lilla dvärg i tvättstugan, han är lagom lång för att nå upp till bordet där jag sitter och viker tvätt aaaaaaaaahhhhhhhhhhhh

• Zozo

Nämen, om NAAAAN här är oskyldig sa är det faktiskt JAG! Sa det sa.. Och JAG sa minsann inte nat om naket inte.. Det var tele som började snuska sig. Jag skulle aaaaaaldig komma pa tanken!

• Jessie76

Sååååååå du tvättar ALLA kläder samtidigt majsan? Tänkte om dvärgen precis når med näsan upp till bävern... Eller är det din man som förvandlas till en dvärg - han kanske vrider på mössan?
    Nä glöm mig, jag bara svamlar här uppe i norr - alla är ju så döseriösa här inne

• Jessie76

Jag är tröööööött och vill åka heeeeeem
    Äter godis! Jävligt smart Allt är depp nu känner jag

• nu är jag fruL

jag undrar just om det är vätten som åker in och ut

var då!!!!!

nu tycker till och med oskyldiga JAG att det bröjar bli fööööööööör snuskigt

en vätte som åker in och ut ut en bäver

• nu är jag fruL

men jessie pussgumman
    varför är du deppig

välkommen till min depp klubb...'
    Sitter och funderar om jag ska skita i ridningen och åka hem och tjuta över att jag är steril i stället...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......