• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Ja, det så klart!! Åh, tack Vickan, nu är jag glad igen!

• Telemarkgrrl

Jag är kvar Majsan! Fast jag ska gå nu!

Ikväll ska jag till kakelaffären och välja kakel och mosaik till vårt nya badrum. Om ni råkar passera ett sånt ställe där det står ett par och skriker "Rött!" och "Nej, blått!!" så är det nog ganska troligt att det är jag och min man.

Puss på er, små delicatobollar!!

• mary81

ok tellis lycka till!

själv ska jag till polisstation......
    och hämta ut nytt pass och id så ni kan va lugna

• Jessie76

Jag jobbar och jobbar som vanligt
    Sen har jag skrivit ett mail till Oms

• Telemarkgrrl

Men fatta!! Vi gick in i affären, tittade på mosaiken som satt på väggen rakt fram, tittade på varandra och sa "det där ska vi ha!" och så var det klart!! Vi är ju som gjorda för varandra!

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Nä, det var kul! Ofta så känner vi på vägen till möbel/färg/tapet/badrumsaffären att det här kommer aldrig att gå, vi har för olika tankar om det hela, men sen brukar vi kunna kompromissa oss fram ganska bra. Fast så klockrent som det var idag har det aldrig varit!

Jag vet inte om det är poppis, men vi ska bara ha det som en en liten extra piff. Väggarna blir ungefär vanligt vitt kakel och golvet blir grått klinker eller sten. Sen ska vi ha mosaik på det inkaklade badkaret som en färgklick. Jag älskar mosaik men det måste vara med måtta.

• viktualia

coolt telestubben! sånt händer faktiskt min man och mig ibland, lika facinerande varje gång!

Vickan här alltså.... har kommit ännu ett lager till ner mot lägenhetens ursprungsytskikt.... ha ha ha.... hann tvätta nästan all tvätt.... suckar lite. Och mitt magskrälle är inte ett dugg bättre, galopperar till dass och har så ont att jag biter i handdukar.. hm... vad sägs om kaffefri tillvaro ett tag??? näeee.. jag blir helt matt och vill bara bli av med eländet.... blääääääääää

• Jessie76

Vickan har du testat att skippa gluten och laktos ett tag? Tror det skulle kunna hjälpa annars.... Fast du kanske redan har provat?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......