• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fniss.... majsan... ha ha ha ha... jaa men de här karlarna har ju faktiskt valt just oss och då får de leva med en del galna upptåg! och om din m2b tror att vi är farliga... tjaaa då får han väl ställa sig bakom en husknut och titta på.... han kommer garanterat att bli DÖSKRAJ.... *asgarv*

• nu är jag fruL

men omsan gumman
    det är PRECIS som vickan säger!!!! (Tack vickan )
    jag har ju INTE träffat dig i verkligheten. Att du är en super pingla har jag ju förstått ändå...
    mne

• mary81

Japp Nenne den kyrkan är det! Frösö kyrka! Jag älskar den så mycket med den flera mils långa utsikten Hoppas det blir en fin dag bara helst utan regn iaf.

Du har rätt Vickan! jag ska ha en lång förhandling och smeka han ömt hela helgen mums

• Telemarkgrrl

Majsan, har du låtit honom läsa den här tråden?! Om han inte har gjort det så ska du nog inte låta honom göra det heller för då kommer du inte *få* träffa oss.

Ååååååhhååååh, ska ni gifta er i Jämtland?! Var då? Var då? Jag ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR Jämtland! Är du där uppifån?

• Jessie76

Är du full redan FruLlan?!
    Själv vet jag inte om jag vågar dricka i helgen - shit! HUR ska jag klara mig utan spånken???

• Telemarkgrrl

Jaha, Frösö. Fiiiiiiiint!!!

• viktualia

*fnitter fnitter*

åååååååååååååååååååååååå vad ni är gooa!!

Majsan - förhandlingar på sängkanten brukar gå strålande... men det kan ju inte du som är ogift veta... *asgarv*

FruLlan och Omsan - kan ni den 9:e? Majsan kanske kan efter lite förhandling

Och Jessie - OM du vågar dig ner till 08-land så lovar vi att vara lagom snälla - eller hur tjejer?!?

• mary81

ÅHHHHH vad roligt att ni nappade så på jämtland
    Min mamma är därifrån så jag är halvjämte kan man säga. Har varit däruppe hela somrarna så länge jag kan minnas. Hos min lilla älskade momma(mormor)och en superstor släkt. Så jag blev glad att min älskling(vill oxå kunna säga man men det går ju inte än *skratt*) också ville gifta sig däruppe

neeeeeej tellis jag skulle aldrig låta han läsa denna tråd så fort han kommer nära datorn när jag sitter på BT så går jag genast in i klänning och pysseltrådarna och låtsas drömma om bröllopet fast jag i själva verket vill in och snacka skit (och snusk) med er

• mary81

Jessie varför vågar du inte dricka????? det var det värsta jag har hört, jag MÅSTE dricka när helgen kommer

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......