• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

hm.... ni verkar ha gått på lunch... förstår piken... JOBBA VICKAN.... jag skaaaaaaaaaa

• Jessie76

Tebax från lunchen: Lax med ett täcke av västerbottensost, romsås och massa goda grönisar
    Mätt och belåten (njaaa... men ok )

Det är lugnt Oms - när du hinner och har lust

Tyvärr måste jag starkt säga emot om Erik - han borde aldrig fått komma med. Cissi ska UUUUUT oxå!! För guds skull, det är sång dom tävlar i inget annat!

Fast jag tycker om dig ändå Majsan

• Jessie76

Och nu...........................kaffe............................

• viktualia

Förresten bruttor! TV4 har ett plågsamt program som heter Förkväll. Där var det några som vann en resa till samma ställe som vi åkte till. Nån gång den kommande vecka kommer ett inslag från Mexico och OM de visar något från en snorkelutflykt med katamaran så var vi med på SAMMA båt! minsann! Men de var rätt noga med att inte filma oss andra, så jag kommer nog inte vara med i TV.

• Jessie76

Haha, fan va coolt! ÄR det idag? Måste man ju kolla

Kanske du skulle anmäla oss BT-holister till Förkväll å tävla om resa Vickan!! Coolt - första gången vi träffas åker vi utomlands!! Haha - vad säger ni om det??

• viktualia

Men Jessie.... nu blev du nog lite väl sprallig... Jag skrev ju nån gång NÄSTA VECKA... jö! Troligen torsdag eller fredag.

Annars stödjer jag förslaget med att dra utomlands och ses - har helt klart fått smak på semester!! hi hi!

• mary81

hej nu är jag tillbaks från lunch..
    oändligt mycket wok både kyckling och fläsk med nötter. Till efterrätt unnade jag mig kladdkaka och grädde så nu måste jag gå och spy känns det som

nej alltså jag har inte bulimi om det var nån som trodde det. Nu längtar jag hem jättemycket buuuuuuh!

JESSIE HALLÅ hur vågar du säga så om Erik???? såg du senast när han spelade piano??? jag dör vad bra det var

• viktualia

haha! jag vann nyttighetsracet till lunch!!! så det så!

men jag ska som sagt på disputationsfest ikväll och då lär det inte bli nyttigt.....

• Zozo

Jaha det gjorde inte jag i alla fall! Jag at upp det som var kvar av gardagens hämtpizza! Sa gar det när maken är borta...

• viktualia

oiiiioooooiiiii hoppsan... råkade spana på klockan... snart dags för avfärd mot kvällens partystad....ooops... gissa om jag gjort ett bra dagsverke eller inte... hmm

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......