• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

Vickan

Du är ju gift nu :)
    Varmt jättegrattis och all lycka i framtiden från Nattsystern

• Telemarkgrrl

Ååh, ni var verkligen jättejättefina, Vickan!!! Såååå söta ihop! Och dom där blommorna som du hade i rött och vitt är mina favoriter, underbar bukett!

Tack snälla för att vi fick se bilderna, det piggade upp min måndagmorgon!

• viktualia

Måndag morgon och första terrorn var att ta bort 500 onödigt nedtankade mail... blä! Tur att BT finns att trösta sig med!

Jaaa Telestubben! Jag kände mig väldigt fin! hi hi! Och jag är toknöjd med buketten, det är kallor du syftar på!

• Telemarkgrrl

Jag hade också kallor i min bukett, fast mina var svarta (väldigt mörkt vinröda), världens finaste blommor.

• nenne78

vickan!
    måste kika snart, jag har iofs kvar min gamla mail men det bara sprutar in spam så det är möjligt att ditt har blivit bortplockat av bara farten. Spännande att se hur du och din man ser ut!!!

• Jessie76

God morgon

Som sagt tidigare - vilket sätt att börja veckan Få se jättevackra bröllopskort
    Beklagar oxå det du skrev tidigare, angående din gamla dam - jättetråkigt

• Jessie76

Förresten - fy faaaaaaaaaaaaaaaaaaan vad det snöar!! Hela J****a helgen har det hållit på! Glad som tusan att man inte har hus en sån här gång

• viktualia

snö?!? vad är det?!? har inte sett nåt sånt sen nån gång i våras... hm.... lite mobbad...

• Telemarkgrrl

Nej, säg inte så Jessie, jag blir så avundsjuk! Jag vill också ha snö!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......