• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Nenne - men då kan ju kompisarna komma på besök på helgen och sova över, det blir ju supermysigt! Och så kan ni börja köra klädpoker igen.

• nenne78

telisgrrl
    JAAAAA!!!

Å så slipper vi byta jobb bara för att vi flyttar.

Å så får jag kratta löv (skoj! ) å skotta snö (lång uppfart i motlut.

• Jessie76

Va kul Telis - hur bor ni nu då? Lägenhet? Hyres eller?
    Vi e oxå sugna på hus, men dom e ju så jäkla dyra här oxå Så man är nästan tvingad att söka utanför stan....

• viktualia

nenne - måste fråga VILKEN håla? Sandviken? Storvik? Hofors? *nyfiken*
    jag har härjat runt lite i de där trakterna i jobbet.. .snälla.. kan du inte lägga ut en länk till husannonsen?!?! jag LOVAR att inte dra dig vid näsan och köpa det före dig!! *fnitter*

• nenne78

å det är den lilla hålan med stort namn ...

• viktualia

Nenne!!! jag måste ha åkt förbi det huset med buss minsann! skoj skoj! Och för att vara en så liten håla så finns det ju i alla fall några mataffärer och en galen klädaffär med något skumt namn som jag inte kommer på just nu. Plus en antikaffär som varit stängd varje gång jag passerat - bra för plånboken.

Dessutom har ju hålan tidernas coolaste järnvägsstation och ni kommer ju lite närmare dina päron i Falun!

Du ser.. jag hejar på lite lagom.. ha ha...

Jag har varit i Hofors i jobbet och bytt tåg i Storvik några gånger. Mysig men pluttig håla!

• viktualia

1,2 var förresten otippat mycket för ett hus i Storvik... men det är väl närheten till Gävle som drar upp priset....

• nenne78

hihi, den ligger inte precis vid vägen, utan en gata upp. man svänger i den enda rondellen som finns mot Korså bruk. Å den vägen som går mot Korsån går förbi vår fäbod. Så vi kan ha skoterled dit PWAHAHAHA! näe...

Huset var väl inte så tjusigt inne men jag är grym på att tapetsera.

• nenne78

viktualia
    jo, det är typ dubbelt eller tre gånger så mycket pengar för ett ordinärt hus där. Men de pengarna hade vi tänkt lägga på ett hus här och då får vi ett litet radhus med en plätt asfalt så det går fetbort.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......