• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Zozo

Annars tjejer, sa kom maken hem fran Geneve i fredags kväll och da svepte vi tva flaskor champagne!
    Hans möte där nere gick bra men det ser ut som om vi hamnar i Lux ända, erbjudandet där är bättre! (Och jag fick ett nekande svar per sms pa det där erbjudandet som kom 09.30.. för att jag "bara" hade 4-arig universitetsutbildning och inte 5... Suck!) Vi maste bestämma oss nu i veckan...

OCH - var lägenhet värderades till 195-213 000 euro!!! (vi köpte den för 120 000 för 5 ar sedan)

• nenne78

vad kul zozo med lite förändring!!!

Vi funderar också på att flytta. Inte så långt men ändå. Och i Sverige.

• Telemarkgrrl

Synd med jobbet, Zozo!! Trist när det är så lite man faller på.

Men kuuuuuuul med lägenhetsvärderingen och ett bra erbjudande från Lux! Det kommer säkert ordna sig med jobb och tills det gör det så får du väl njuta lite av att vara luxhustru.

Okej, det är ju inte lika nära till alperna från Lux som från Gen men det är ju fortfarande j-ligt mycket närmare än vad jag har.

När blir det flytt?

• viktualia

jag vill också flytta! till en större stad! helst nyss.... bläää

jag var ju hemma i min hemstad i fredags och var på dispfest med stora delar av "hemmagänget"...... fyyyy vad jag längtar hem efter sånt.. vi hade så HIMLA roligt... ujuj.. och nu har en annan kompis som sagt fått barn och han som disputerade och hans fru tillika min bästis har köpt hus som de flyttar till på torsdag.... VILL VILL VILL VILL bo i min hemstad... VARFÖR är livet så rörigt?!?!?

• nenne78

håller tummarna att jobbfrågan löser sig zozo!

åååh när blir man vuxen så att man slipper fundera var man ska ta vägen när man blir stor...

• Zozo

nenne.. aldrig typ?! Jag vet fortfarande inte vad jag ska "bli" när jag blir stor.. suck! Velpottan zozo!

• Jessie76

Jag är nog lite splittrad, vill flytta men ändå bo kvar om ni fattarrrrrrrrrr... Har kommit fram till att det nog räcker med ett litet hyyys
    Jag hade ju oxå hängande callor - suuuuuuuperfint Orangeröda hade jag..

Kuuul Zozo med lägenheten! Superroligt

• nenne78

zozo
    näe det verkar ju onekligen så.

Det är ju visnign på Huset imorgon. Det enda som är lite tokigt är att det ligger i en (iofs mysig) håla mitt emellan Falun och Gävle *jag ser nog hur ni bläddrar i kartboken*. Det betyder ju pendling. Men samtidigt är det en kompromiss om att vi vill bo mer på landet men inte så nära Ps föräldrar (ja det är ju mest JAG som inte vill det ). Å ett sånt hus får man inte för de pengarna varken i Gävle eller Falun. *funderar redan på luckor och tapeter i köket*

• nenne78

å lite mer utsikt än i Gävle (plattpannkakornas ursprungsort)

Å det går tåg

ser ni hur jag iaf FÖRSÖKER övertala mig om att det är en bra idé?

Men samtidigt blir det lite längre till alla vänner. Som man mest träffar på helgerna... *funderar*

• nenne78

fast å andra sidan är det nog fler som vill ha det där huset så vi behöver nog inte bekymra oss FÖRE

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......