• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

vickan!
    ååååh superfina bilder!!! Läcker bukett!!!! Grattis än en gång och jag klantade mig med att fylla i min inte så hemliga mailadress (jag tänkte vara smart att ta den som jag ska ta bort om ett tag men där står ju mitt NAMN!) Ibland undrar jag om jag har alla muffins i korgen. Så där bra gick det med anonymiteten. *S*

• viktualia

*bråkar lite med Jessie* hihi.... det är liiiite för roligt när norrlänningar beklagar sig över snömängder... för att man ska kunna låta bli att busa lite... *ler lagom elakt*

Omsan - vad är det för poäng i att köpa ljus via dig? *nyfiken* Tjänar du en massa pengar då eller?!? Annars verkar det krångligt... hm.. men det randiga ljuset var snyggt!

• Telemarkgrrl

Nenne, du är inte ensam! Det var som när jag skulle skaffa mig en hemlig mejladress och klantade mig vid registeringen. Så alla mejl jag skickade såg ut att komma från "Telemarkgrrl Andersson". (Alltså, det stod inte just Andersson, men mitt riktiga efternamn)

• Telemarkgrrl

Tycker förresten att det är jättekul att se era namn, det är som att ni finns på riktigt eller nåt!!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

felåååååååååååååååååååt Zozo!!!

Mail på väg nu!!!!!!

- smörar lagom!

Omsan - vad kostar ett sånt där stort och randigt ljus då? Du kan väl ta med det till vår andra adventdate!

• Zozo

AAAAAA, sa fina ni var! Din bukett var liiite lik min (ja, eg bara de hängande kallorna men so what..) - jättefin!
    Verkligen kul att se!

Jag har ocksa börjat med en blogg, men jag har svart att vara lika flitig som du... kanske för att jag av ngn orsak gjorde den pa franska...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......