• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

och jag har planerat bröllop, pendlar och avskyr att lyssna på folk som bara nästan kan sjunga... så jag har inte sett idol överhuvudtaget!

• Jessie76

Tänk att vi alla förstod Oms kodspråk på slutet "VI tittar på idol, er ursäkt e.. " hmm...

Tycker som alla andra att nivån e svinhög - men i finalen BORDE det ha vart Marcus (Övertorneå såklart ) och Danny. Punkt slut!
    Nu är det inte så för tv4 har fuskat så Danny e borta, då får väl Erik vara med då fast jag egentligen håller på SötJohan

• Jessie76

Jag såg det Vickan - FÅR jag vara förvirrad va?!?!?! Hehehe.. Jag har tullat lite i personalkylen shhhcerrrrru

• viktualia

ööööhh JessiePessie... DET var ett förvirrat inlägg.. hm... vad var det som gjorde att du skulle få vara förvirrad?!? hm...

att det är fredag
    att du är norrlänning
    att livet snurrar baklänges och framlänges samtidigt
    att det är för dåligt med sprit just nu

eller?!??! hmmm

• nenne78

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Min skrivare håller på att DÖ!! Eller hur tolkar ni detta, iofs ganska lustiga, meddelandet som spottades ut:

"the printer has stoppet because the photoonductor has reached the end of its useful life."

It's the end of an era! Jag har haft den 1,5 år och kanske skrivit ut (håll i er) 56.000 utskrifter. Snacka om att jag tömmer skogen ganska bra själv.

• Meddelande borttaget
  • nenne78

viktualia
    jo visst är det ett smutsigt jobb men någon måste göra det. Men vad ska jag göra av alla mina beställningar på måndag!?? Måste kolla vilka skrivare jag kan nätverka till... Den här veckan har verkligen varit jättebra. INTE! Jag önskar att jag vann 45 miljoner så kunde jag ta anställning som tomte och byta glödlampor och fylla på fikabröd.

• viktualia

Nu måste jag dra brudar!! Festen väntar!

sköt om er!!!

och särskild stor kram till fruLlan som verkar deppig!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......