• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

ååååh FRÖSÖ KYRKAAAAAAA!!!! Det är så vackert i Jämtland att man bara dånar! jag lobbar för att ett kompispar till oss ska gifta sig i den kyrkan, de har bott i Östersund förut men nu bor de här i Gävle. Men han är lite antibröllop *mummel, mummel*... De har också varit tillsammans lika länge som vi så man hoppas ju fortfarande att han går att omvända. Min man gjorde ju det. *stolt*

• Jessie76

Ja, jag vet Majsan - jag känner hur knäna börjar vibrera och kallsvetten bryter fram i pannan

Jag vet inte heller om jag kommer att se Idol, för jag e så sur att Danny åkte ur! förbannad kan man säga...

• Telemarkgrrl

Jag har varit där uppe på vintrarna så länge jag kan minnas. I en liten liten håla (ja, den är faktiskt mycket mindre än Vickans håla) norr om Östersund.

Nä om man skulle ta och klä på sig?? Har jag sagt att jag jobbar hemma idag förresten?

• viktualia

telestubben - det gör jag med, jobbar hemma alltså... börjar bli sugen på lunch men får nog ta en promenad i det vackra solskenet! problemet är att klädseln jag har just nu inte riktigt funkar för att bara hoppa i skor och jacka och gå ut... så hm.... mot garderoben för mig med!

• mary81

nenne
    ja dom borde ju verkligen gifta sig där om dom kommer därifrån. men det verkar vara så att de flesta killar har svårt och är lite rädda för att ta steget och verkligen gifta sig fastän dom själva friat... Var gifte du dig då?

Jessie
    JAAA det är så hemskt att Danny åkte ut, VAD HÄNDE???? men min favvo är kvar.... erik!

tellis och vickan fyyy vad avis jag blir på er!

• nenne78

mary81
    näe, de är egentligen också från Dalarna . Han är barndomskamrat med min man och jag är kompis med henne sen gymnasiet.
    Han kommer att ge sig...

Vi gifte oss i Sundborn.

• Zozo

Arrrgghh Zozo ramlar in till lunchdags.. men hon har varit pa jobb sedan 08.58, sa det sa!
    Maken har intervju i Geneve och jag kan inte tänka pa ngt annat fast jag har HUR mycket jobb som helst (som jag bara sitter och stirrar pa!)
    Men fatta! Han hade intervju 09.30 och PRICK 09.30 trillar det in en jobbannons 11 km fran Geneves centrum pa min mailadress! Jag tog det som ett tecken fran ovan och svarade meddetsamma

Satt upp och spelade dator till 02.30! agom trött idag... Hur dum far man bli??!

Ahh, flickor! Saaaa roligt det skulle vara att träffa er IRL! Men jag kan ju inte komma upp (just nu i alla fall).. vi ska ju iväg tre veckor och allt.. sa jag far sitta här och oroa mig för att träffa mig själv och alla mina personligheter istället!

• viktualia

Zozo!!!! trevligt att råkas!! Spela dataspel hela natten... galet värre!!

Och HUGA vad spännande med Genevé och jobb och allt! Hoppas det löser sig på något skojigt vis!

Majsan - visst är det något att vara avis på, att få jobba hemifrån... men det blir inte så hemskt mycket gjort kan jag avslöja.... hm... om det nu kan bli värre... hm... BT är farligt..

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Det betyder att MINST telestubben, Omsan och jag kan den 9/12! Låter som en plan! Lattjo värre!

Har mumsat i min sushi från Ica, trevligt även om det är beige i jämförelse med "riktig" sushi. Efterrätt: melon. Nyttigt va?

Tur att det är partaj ikväll... he he he

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......