• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Usch vad trist med en massa begravningar. Men om det är gamla människor så är det ju åtminstone lite mindre sorgligt.

Är det disputationen ni ska gå på, Vickan? Har du hunnit hitta nåt nytt att ha på dig?

• nenne78

undrar vad min man skulle tycka om jag sa att jag skulle ner för att träffa er... Haha, han tror ju iofs redan att jag är galen eftersom jag hänger här (fast egentligen beror min galenskap av att jag är gift med honom mooahahahaha)

• mary81

Tack tellis! vad snäll du är!
    Jag lovar att jag kommer hänga här låååångt tid framöver. Jag har ju mitt giftermål nästa sommar så innan dess försvinner jag inte. och förresten är jag egentligen jättenyfiken på hur era bröllop gick till och kommer säkert vilja ställa tusen frågor som jag behöver hjälp med sen. Men ni har väl redan ventilerat era bröllop så ni är helt trötta på det eller??

Jag är också lite orolig för vad min gubbe skulle säga om jag ska iväg och träffa några tjejer från BT, jag tror han kommer tro att jag har blivit knäpp. Han tycker redan jag är konstig som vill in på BT hela tiden (fast det är extremt lite hemma om man jämför här på jobbet och det vet han ju inte ens om

• viktualia

Telestubben - bra att du sa åt Majsan att stanna! Håller helt med om att trevliga typer försvinner från tråden ibland!! Trist!

Begravningarna... tjaa nu blir det ju bara en som jag kommer gå på, men det en som vi missar är en go gubbe på 77 vars hjärta inte orkade mer och den jag kommer gå på är en söt tant som snart skulle fyllt 94.

Träffas - visst kändes det råmysko att förklara för min kära karl att jag skulle träffa FruLlan som konsultar i min håla. Men han vande sig rätt snart och tog det på mitt konto för "galenskap". Och när jag skulle till Sthlm och träffa Omsan var han inte längre förvånad. Däremot har jag inte orkat förklara något om detta för mina vanliga kompisar... DE skulle nog knappast förstå.... ööö eller... hm... de är nog rätt härdade de också...

• viktualia

Telisen - japp! det är disputation idag, håll tummarna vid ettsnåret för att de är snälla mot honom... jag fyndade en cool klänning i satin för 300 spänn på Cubus! *nöjd* mörkblå med svart knutet band under bysten!

• Meddelande borttaget
  • Jessie76

Shit vad verkligt det blev! Haha, jo jag ska fan önska mig det! Men jag är oxå lite jädd

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Jag siktar i första hand på lördagen i andra advent dvs 9 december. Hm.... det är nog enda chansen för mig att åka till Sthlm innan jul....

• nu är jag fruL

hejsan raringar
    nenne Det är KLART att du ska komma med om du bara kan. det vore kul. och vad din man tycker, men herreguuuuud han måste ju vara en av de mest härdade männsikorna som finns som har varit med dig din tok sen dackefejden
    vad skulle kunna chocka honom?????

vickan: jag tror att ditt konto för galenskap är ungefärrr lika stort som mitt

Min man har faktiskt inte reagerat över att jag träffat vickan och några tjejer ur grav tråden. Han undrar bara hur jag hinner med alla människor, men annars så tycker han att det är kul att jag har kul. Sen att han INTE förstår charmen med BT och varför jag hänger här... ja det är en annan sak.

Vickan: jag kommer inte att vara här hela nästa vecka för leverantören kommer inte så då är jag förmodligen i stockholm och tar hand häst, make och katter.
    Men jag vet inte helt säkert än. men onsdag och torsdag är jag garanterat här. det vore kalas skoj att komma hem till er igen. kanske kan man få se lite bilder från bröllop och resa det vore skitskoj, jag är såååååååå nyfiken.
    MEN de där bilderna ni tog på varandra mitt i natten utan kläder DE kan ni stoppa undan tills jag kommer va

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......